Gulrotsaft Skrevet 21. august 2010 Forfatter Del Skrevet 21. august 2010 funket ikke MP for deg i går`? det var jo en del folk på serveren min når jeg dro hjemmefra i går kveld så vet at det fungerte for en del i går iaffal Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Nei, var på en annen server rett i forkant og der fungerte det uten noe problem. Så gikk jeg inn på din, og akkurat som du beskrev problemet så ble skjermen svart når jeg kom et visst stykke unna spawn. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 21. august 2010 Forfatter Del Skrevet 21. august 2010 underfundig. vel da blir det nytt kart på serveren i løpet av dagen eller morgendagen alt ettersom det passer Lenke til kommentar
D02 Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 når får du åpnet serveren? Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Nytt kart ? Kva med mi kjære bru? Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 21. august 2010 Forfatter Del Skrevet 21. august 2010 (endret) da er serveren oppe med nytt kart både for de som liker denslags og de som ikke gjør det. Skulle gjerne spilt på det andre kartet svelemoe, men det virker som om det har skjedd noe tull der. brua di er noe av det beste som er på hele kartet og kommer til å være et stort savn, men for å få spille måtte det tiltak til. jeg er ganske så fornøyd med det kartet jeg har funnet fram, om man teleporterer til meg når man kommer inn så ser dere hvorfor. håper flere blir fornøyd med kartet. om dere ikke skulle være det så fikser vi et nytt et på 0,0. edit: får fortsatt mest sansynlig ikke til å spille noe særlig i kveld da vi får middagsbesøk, men håper å få inn en time eller to mot senkvelden/natta Endret 21. august 2010 av thiscouldbeanyone 1 Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Allerede har det kommet opp en del store bygninger. Så det nye kartet tar form. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 21. august 2010 Forfatter Del Skrevet 21. august 2010 ja ser det der. sitter fortsatt å lurer på hvorfor man fryser på det "gamle" kartet, men klarer ikke finne en løsning Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 22. august 2010 Forfatter Del Skrevet 22. august 2010 et bilde fra det nye kartet. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Begynner å se pent ut der. Har selv bygget hytten og elven/Vannfallet oppe i venstre hjørnet. Veldig fint med hagen der også, og de andre hyttene. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 22. august 2010 Forfatter Del Skrevet 22. august 2010 stereo må man ha, litt værre med flatskjermen:/ Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Blitt veldig bra det lille samfunnet vi har laget der Bare håper ingen kommer å lager megakonstruksjoner i umiddelbar nærhet av det området der, hadde vært artig å ha et litt mer laidback sted på kartet. Det er uansett ikke i nærheten av spawn, så det burde ikke være noe problem Lenke til kommentar
Aspiranten Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 (endret) Blir det noe spilling ikveld da? Synd med det gamle kartet forresten, jeg var akkurat ferdig med det ytre på mitt kabinett, og skulle til å bygge opp innmaten... Kanskje kartet ble ødelagt når Avien brant opp vannbyen Edit: Hvor får jeg tak i teksture modden som du har der Bmund? Endret 22. august 2010 av Aspiranten Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 22. august 2010 Forfatter Del Skrevet 22. august 2010 Blir det noe spilling ikveld da? Synd med det gamle kartet forresten, jeg var akkurat ferdig med det ytre på mitt kabinett, og skulle til å bygge opp innmaten... Kanskje kartet ble ødelagt når Avien brant opp vannbyen Edit: Hvor får jeg tak i teksture modden som du har der Bmund? har åpnet opp for litt spilling nå, fett om du giddet å lage et nytt kabinett. legger ut teksturzip i førstepost om 1 sekund Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Jaja... så da ble ikke mitt lille tempel særlig gammelt... Får håpe alle rakk å besøke det og be til store Minecraft guden Kommer innom om ikke lenge og ser om jeg får begynt å bygge noe fett... gikk ute i stad i månelyset med en spade... var helt i min lille minecraft verden, men jaggu som jeg skvatt da nabokatten tok bakholdsangrep på foten min Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 22. august 2010 Forfatter Del Skrevet 22. august 2010 desverre vesleengen:/ tror det ligger bilde i førstepost av det da, så det er foreviget. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Hvordan bruker man avien skin pakka? Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 22. august 2010 Forfatter Del Skrevet 22. august 2010 Hvordan bruker man avien skin pakka? har du msn eller noe? pm meg Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Ble ganske rått havnlandskap i går. Jeg og TJ bygde som bare faen der. Kjekt at noen lagde sti ned til vannet også Den jordkloden noen av dere bygger må bli litt jobb Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 23. august 2010 Forfatter Del Skrevet 23. august 2010 det skal være slik en starwars dødsstjerne greie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå