Aiven Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 (endret) En by under havoverflaten Endret 19. august 2010 av de la Mancha Lenke til kommentar
D02 Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 den er bedre nå. det er et 4 stupetårn. det høyeste går så langt det er mulig og man lander i en t blokkers dyp damm som er tre blokker bred:) (ovelever selfølgelig) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Siste er Petronas Towers i Kuala Lumpur. Jeg har vært oppe på broen der xD Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 20. august 2010 Forfatter Del Skrevet 20. august 2010 gårdagens prosjekt by night:) Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Flott server! Ser om jeg stikker innom der engang! Forresten så kan jeg også love at server er oppe 24/7. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 20. august 2010 Forfatter Del Skrevet 20. august 2010 Flott server! Ser om jeg stikker innom der engang! Forresten så kan jeg også love at server er oppe 24/7. da endrer jeg førstepost umiddelbart:) Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 20. august 2010 Forfatter Del Skrevet 20. august 2010 kommer ikke inn:/ gjør du vel Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Flott flott! Må få tid til noen nye prosjekter selv her... Finnes ingen mods som gir fargeklosser da? Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 20. august 2010 Forfatter Del Skrevet 20. august 2010 ikke sikker du. velger å modde ingenting utenom kitsa, disse vil også forsvinne når ting funker som de skal. vil også tro at et kartbytte er på gang når den tid kommer. tar jo bort mye av spillet med disse kittene synes jeg. Lenke til kommentar
D02 Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 (endret) du skal ikke bytte kart? kan du legge til muligheten til å få frem den type sten man trenger for å bygge vogn og skinner ved hjelp av koder? edit: o på tastaturet er litt fucka Endret 20. august 2010 av D02 Lenke til kommentar
Robert. Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Hvilken mod bruker du bmund? Lenke til kommentar
Robert. Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Når kommer serveren opp? Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 21. august 2010 Forfatter Del Skrevet 21. august 2010 (endret) hvem har sakt at den ikke er åpen? ny ipadresse oppdatert førstepost edit:står på kjøkkenet og forbereder middag til gjester så vil ikke være så aktiv selv før litt etterpå Endret 21. august 2010 av thiscouldbeanyone Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 21. august 2010 Forfatter Del Skrevet 21. august 2010 (endret) har forøvrig problemer med MC i dag. det låser seg etter en kort stund:( det ser ut for at vi MÅ bytte kart. spillet låser seg om man går mer en ca 70 blokker fra spawn:( har ikke peiling på hva det kan være som er galt, men det ordnet seg når jeg testet et nytt kart. er det et tidspunkt som passer for de som spiller mest hos meg hvor vi kan møtes på serveren og bli enige om hvilke nytt kart som blir best? Endret 21. august 2010 av thiscouldbeanyone Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 (endret) Hvilke kriterer velger dere kart ut fra? Mest mulig høye (uvanlige) fjell? Kombinasjon av fjell og relativt flatt landskap med en del vann i? Edit: Selvfølgelig kjipt at kartet ikke fungerer lenger. Kan det ha noe med den nye MC versjonen å gjøre? Endret 21. august 2010 av Alt-Ctrl Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 21. august 2010 Forfatter Del Skrevet 21. august 2010 (endret) Vet ikke hvem (om noen) som vil være med å velge ut nytt. Vil jo tro at forskjellige ting tiltaler forskjellige folk, så hvilke kriterier som blir brukt er jeg ikke sikker på. håper jo at det blir mer eller mindre enstemmig da:) selv synes jeg det er kult med fjell osv, men det er jo bare meg da edit: tror ikke det har med MC i seg selv å gjøre da alt fungerte smertefritt i går, men man vet jo aldri da. Endret 21. august 2010 av thiscouldbeanyone Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Det fungerte ikke for meg når jeg prøvde i går i hvert fall. For øvrig synes jeg og det er artig med fjell. Spesielt fjell som svever av seg selv (hei Avatar). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå