Nightshaft Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Nytt kart ? Kva med mi kjære bru? Hmm, dette var noe jeg kom over for litt sida Tror det er mange som vil se dere inne på hardwork, inkludert meg. PS: Hw er ikke det samme som det var før, snittalderen er sunket drastisk. Hilsen Nightshaft Lenke til kommentar
Nightshaft Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Dagens prosjekt: Den "lille" havfruen Må si jeg er ganske fornøyd me ho. (Noe av halen er forøvrig under vann) Den lille havfrue er her fortsatt + Mayaby som også fortsatt er en warp. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 16. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2012 Jøss. Fikk nesten litt sjokk når jeg så innom diskusjon.no her på morgenkvisten og så at det var skrevet i denne tråden. Vi spiller vel generelt ikke mere, utenom en liten halvtime her og der. Man får skylde på SWTOR og før der RIFT + stressfulle dager som ansvarlige "voksne". Det er forøvrig hyggelig at enkelte ting fortsatt eksisterer. Good times. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå