Gulrotsaft Skrevet 30. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2010 men samtidig et mer spillbart spill. vet at du er meget glad i kits osv, men spillet ble en del mere givende uten kits. sett med mine øyne vel og merke. synes også at byggverkene vi setter opp uten kits er minst like storslånde som de med. Lenke til kommentar
Kongmarius Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 mulig å få en invite? brukernavn: kongmarius Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 1. november 2010 Forfatter Del Skrevet 1. november 2010 halla kongen. ser ut som om jeg utsetter oppstart av min til i hvertfall bøtter og minecarts (og helst mobs) er i mer eller mindre fungerende stund. i følge sjefen sjøl så ser det et som om det er førstepri såfort han får slappet av en dag eller to 1 Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Enig med den ja! Ingen grunn til å begynne før dette... Helst at kiste også fungerer og lagrer ting også... Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Helst at kiste også fungerer og lagrer ting også... Lever du under ein stein? Det blei fiksa i omtrent forrige århundre. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Helst at kiste også fungerer og lagrer ting også... Lever du under ein stein? Det blei fiksa i omtrent forrige århundre. har nesten ikke spilt på 2 mnd Lenke til kommentar
Pedarsen Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Mulig å få invite? Brukernavn: Pedarsen Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 5. november 2010 Forfatter Del Skrevet 5. november 2010 hvis du leser litt lengre opp så ser du at serveren ikke er åpen og kommer ei til å bli det før minecarts osv fungerer i SMP heller. men så fort disse oppdateringene er ute så kan vi jo ta en vurdering av saken:) Lenke til kommentar
Pedarsen Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 hvis du leser litt lengre opp så ser du at serveren ikke er åpen og kommer ei til å bli det før minecarts osv fungerer i SMP heller. men så fort disse oppdateringene er ute så kan vi jo ta en vurdering av saken:) Ah, ser det nuh. Var litt kjapp på å spør, så ikke igjennom før etter jeg posta. Men den er grei! Lenke til kommentar
varslot Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Har Notch releaset mobs for multiplayer? I så fall, har denne serveren mobs? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Har Notch releaset mobs for multiplayer? I så fall, har denne serveren mobs? Nei ingen mobs enda i MP... MP har følgende mangler: -Ingen mobs -Ingen damage -Ikke fungerende minecarts ++++ en del småbugs Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 7. november 2010 Forfatter Del Skrevet 7. november 2010 og det er forøvrig de tre grunnene for st serveren ikke er åpen (småbugs er overlevbart) Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 (endret) For ca. en måned siden, sendte jeg mail til Bmund og spurte om å få tilsendt de gamle kartene fra serveren hans, for å merge dem inn i kartet på hardwork.no. Det er fler av dem og alle inneholder tøffe ting. Dette gikk han med på. Det var endel arbeid i MCEdit og jeg holdt på i timevis. Da jeg hadde klippet ut kartene og forsøkt å sette dem sammen i ca 7 timer, gikk jeg lei, ettersom pcen min var for treg for jobben. Det tok meg fra 5-10 minutter å lime inn et kart, dvs før jeg kunne se om ting så rett ut eller ei. Til slutt spurte jeg TJ om å fikse det, med sin monsterpc og sine 1337 skills. Heldigvis var han villig til dette. Så i dag kan dere se resultatet, 4 kart fra Bmunds gamle Minecraftserver, integrert inn i kartet på hardwork.no serveren. Om du vil se hvordan dette tar seg ut fra luften, se nede til venstre på dette store kartet (anbefales å "lagre som"). 3 warps: Bmundland Mayaby Svelebru Endret 20. november 2010 av Avien Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Lurer på om noe av mitt overlevde på flyttinga Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Vist det er ting som mangler si i fra og jeg skal få ordnet det Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Flott! Men kommer ikke inn på mc.hardwork.no... Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Flott! Men kommer ikke inn på mc.hardwork.no... Adressen skal være mc.hardwork.no Vist den ikke fungere kan du prøve med: 128.39.147.235 Lenke til kommentar
Dimethyltryptamine Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Nå som health og mobs virker, har du vurdert og kanskje starte opp igjen med en ny world? Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Nå som health og mobs virker, har du vurdert og kanskje starte opp igjen med en ny world? vi har i hvert fall gjort det på hardwork.no, der du kan leke deg så mye du vil adressen er: mc2.hardwork.no Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 24. november 2010 Forfatter Del Skrevet 24. november 2010 forsto det slik at det ikke gik helt knirkefritt med mobs enda? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå