Gå til innhold

bmunds minecraft survival server

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hvis du leser litt lengre opp så ser du at serveren ikke er åpen og kommer ei til å bli det før minecarts osv fungerer i SMP heller.

men så fort disse oppdateringene er ute så kan vi jo ta en vurdering av saken:)

Ah, ser det nuh. Var litt kjapp på å spør, så ikke igjennom før etter jeg posta. :)

Men den er grei!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

For ca. en måned siden, sendte jeg mail til Bmund og spurte om å få tilsendt de gamle kartene fra serveren hans, for å merge dem inn i kartet på hardwork.no. Det er fler av dem og alle inneholder tøffe ting. Dette gikk han med på. Det var endel arbeid i MCEdit og jeg holdt på i timevis. Da jeg hadde klippet ut kartene og forsøkt å sette dem sammen i ca 7 timer, gikk jeg lei, ettersom pcen min var for treg for jobben. Det tok meg fra 5-10 minutter å lime inn et kart, dvs før jeg kunne se om ting så rett ut eller ei. Til slutt spurte jeg TJ om å fikse det, med sin monsterpc og sine 1337 skills. Heldigvis var han villig til dette. Så i dag kan dere se resultatet, 4 kart fra Bmunds gamle Minecraftserver, integrert inn i kartet på hardwork.no serveren.

Om du vil se hvordan dette tar seg ut fra luften, se nede til venstre på dette store kartet (anbefales å "lagre som").

3 warps:

Bmundland

Mayaby

Svelebru

Endret av Avien
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...