Gå til innhold

bmunds minecraft survival server


Anbefalte innlegg

Etter langt å lenge å lengre en langt ser det ut som om ting begynner å ligne på noe i minecraft.

 

Jeg har bestandig hatt lyst til å spille SMP med SP funksjonalitet (monstre, minecarts osv) og nå ser det ut til at det meste er på plass.

 

Derfor starter jeg et helt nytt kart på min server i kveld med monstre uten hjelpemidler og alt det der:)

 

PS: er ikke interresert i å ha 100 000 000 spillere så det blir som før whitelist

Endret av ananashapå
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Flott! :)

Er det noen mulighet for at en admin eller noe kan gi deg rettighetene til å endre på "Den Store Minecraft Tråden" istedet?

for meg iogmed at jeg "ikke har tid" til å legge til IP/server status hele tiden...

 

har ikek peiling:P

angående ditt andre spørsmål står det en howto for skins øverst her

Lenke til kommentar

Som enkelte har fått med seg, har jeg puslet litt med teksturer i det siste. Nå er v0.2 klar, håper dere liker den! Tar gjerne imot tilbakemeldinger.

 

 

 

Merk at teksturpakkens terrengfil er på 512x512 piksler, dvs. det dobbelte av originalen. Dette gjør grafikken jamnt over mye bedre, men det gjør også at noen blokker blir dårligere.

 

 

 

 

Kopi av readme-filen:

 

Avien's Texture Selection v0.2

------------------------------------------------

 

 

Installation guide:

 

1) Open \Documents and Settings\[YOUR_USERNAME]\Application Data (hidden folder) or just run %appdata% in the Windows command line

2) Open \.minecraft\bin

2) Open minecraft.jar with WinRAR or any other supported software

3) Extract this archive in minecraft.jar, overwrite if asked

4) Run the game and enjoy

 

You also might want to make a backup copy of original minecraft.jar in case something will go wrong. But even if something WILL go

wrong or you just won't like this skin, you can always delete the bin folder and Minecraft will automatically re-download the initial

files next time you run the application.

 

 

------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

 

About 80% of this package is taken from other texture packages, the rest I made myself. If you are the maker of one of the textures and don't want it in this package, please mail

me. Thanks to D.Van, he made about 50% of the textures and the installation guide.

 

 

 

 

Best regards.

 

Avien

 

 

 

Changelog:

 

 

 

 

 

v0.2

-Made new textures for chest, TNT, wooden planks, wood, tree, and unlit redstonebulb.

-Tweaked the colour balance of 14 borrowed textures.

-Tweaked the texture centre for the building rock and building rock with moss.

 

 

v0.1

 

-Copied numerous textures from other packs, mostly from "Browncraft" and "Brocklehurst's Faithful Hi-Res Texture Pack", check those out, if you havn't!

-Made new textures for clouds, doors and spiderweb.

AST for minecraft v0.2.rar

post-55699-1283018382,9642_thumb.png

Endret av Avien
Lenke til kommentar

ser det er flere som blir kastet ut(java feil, eller plutselig vedvarende svartskjerm) fra serveren min nå en det var før.

 

Jeg vet ikke om dette har med MC i seg selv og gjøre eller om det rett og slett er serverprogrammvaren:/

 

Vi satser på en snarlig løsning så alle kan spille så mye de vil så lenge de vil uten å bli kastet ut en gang i timen(eller oftere)

Lenke til kommentar

hvordan får du det brendende buret på det øverste bildet? og er det noen som vet hvrdan jeg kan lage murstein?

 

Det er en monsterspawner, som ikke kan flyttes på og som man kan finne i dungeons.

 

 

Du lager murstein ved å brenne leire, som du først må grave ut. Se etter grå avleiringer i vannkanten. En liten båttur, så finner du det sikkert.

post-55699-1283018255,5244_thumb.jpg

Endret av Avien
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...