Gå til innhold

PL: 21.08.10 Arsenal v Blackpool, Emirates Stadium

invalid_user

Anbefalte innlegg

Arshavin, Nasri, van Persie, Chamakh, Walcott, Bendtner, Rosicky, Vela og Eboue er alle klassespillere som kan gjøre en solid innsats i angrepsrekken. NI SPILLERE! For en bredde. Tenk dere hvor bra det blir om vi får inn en stopper og en keeper som holder høyere nivå enn en kjegle.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Arshavin, Nasri, van Persie, Chamakh, Walcott, Bendtner, Rosicky, Vela og Eboue er alle klassespillere som kan gjøre en solid innsats i angrepsrekken. NI SPILLERE! For en bredde. Tenk dere hvor bra det blir om vi får inn en stopper og en keeper som holder høyere nivå enn en kjegle.

Rosicky og Eboue håper jeg ikke brukes i angrepsrekken. Til dels også Nasri. Selvsagt kan de spille på høyre/venstrekant om det er krise, men jeg håper Nasri og Rosicky brukes primært på midtbanen og Eboue er backup for Sagna (de roterer)

Lenke til kommentar

jeg vil iallefall forsette med Van Persie i midten, er der han har tatt helt av nå. Så kan heller han og Chamakh kanskje veksle litt på rollene i kampen slik som jeg syntes det virka som Walcott og Chamakh gjorde idag.

Skadene kommer nok snart og spiser opp Van Persie desverre, og da blir det mye spilletid for Chamakh i midten.

Uansett, deilig å se at vi endelig er blitt farlige på corner igjen. Har vært tamt der en stund.

Men likte ikke at det ble litt sjangsesløsing idag. Det går jo greit i en kamp som dette, men når vi møter sterkere motstand og målsjangsene ikke kommer så ofte, så må guttene lære å sette hver sjangse!

Og Rosicky var helt vill idag :D

Endret av andre3028
Lenke til kommentar

Robin bør definitivt fortsette som centerforward. Det er en klisjé, men han gir oss en helt ny dimensjon i spillet vårt med sitt briliante link-up play. Chamakh har ikke touchen, vendingene og ballkontrollen til Van the Man, det er det et fåtall spillere i verden som kan matche. Så det er definitvit Chamakh som må innfinne seg i at han ikke får være spydspiss. Noe som kan skape hodebry hos Arsenè, det er liten tvil om at det er marokkanerens beste posisjon. Spent på hvilken angrepsrekke vi kjører mot Blackburn.

Lenke til kommentar

Robin bør definitivt fortsette som centerforward. Det er en klisjé, men han gir oss en helt ny dimensjon i spillet vårt med sitt briliante link-up play. Chamakh har ikke touchen, vendingene og ballkontrollen til Van the Man, det er det et fåtall spillere i verden som kan matche. Så det er definitvit Chamakh som må innfinne seg i at han ikke får være spydspiss. Noe som kan skape hodebry hos Arsenè, det er liten tvil om at det er marokkanerens beste posisjon. Spent på hvilken angrepsrekke vi kjører mot Blackburn.

Tror det blir samme som i dag. Spesielt med tanke på at det kan se ut som RvP ble skadet i dag (ikke sikkert det er alvorlig). Dessuten tror jeg Wenger skal "ease" han mer inn igjen.

Lenke til kommentar
Wenger on how Chamakh and Robin van Persie will link up

They can play together but that will be a 4-4-2. We'll see, it depends a little bit, one can play on the flank and come in, but at the moment we have plenty of choice going forward - touch wood.

Hmm. Veery interesting.

Almunia

Sagna - Koscielny - Vermaelen - Clichy

Song

Diaby - Fabregas

Arshavin

Chamakh - van Persie

Absolutt verdt å prøve. Med denne line-up'en er vi plutselig et sterkt fysisk lag også!

Endret av Hegland
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...