invalid_user Skrevet 21. august 2010 Forfatter Del Skrevet 21. august 2010 Hvordan er det med plasser på Highbury? Jeg MÅ dit ved neste anledning. Skal passe på å ikke drikke for mye kvelden før (det var egentlig planen i går kveld... ). Ellers enig med karakterene til Hegland. Kanskje 0.5 mer til Theo. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Hvordan er det med plasser på Highbury? Jeg MÅ dit ved neste anledning. Tror du er litt sent ute. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 (endret) Er en ganske liten pub, men kommer du en times tid før kamp, så burde du få sitteplass. Vi kom rundt klokken 15, og da var det kun noen få der inne, men da kampen startet måtte de siste som kom stå hele kampen. Tror du er litt sent ute. Han snakker om puben i Oslo Endret 21. august 2010 av MartinF Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Resonerte meg frem til det jeg også når jeg leste forrige side. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 21. august 2010 Forfatter Del Skrevet 21. august 2010 Lolfail @ Daniel. En ting til: Walcott og Diaby virker å ha et godt samspill. Hat-trickmålet til Theo var skremmende likt hans første goal for oss i ligacupfinalen mot Chelski. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Hvordan er det med plasser på Highbury? Jeg MÅ dit ved neste anledning. Tror du er litt sent ute. Årsverste om det var forsøk på spøk. Rosicky imponerer meg mest av alle i dag, bortsett fra Holloway Var det bare meg eller var det til tider lumpen stemming på tribunen? Særlig i første halvdel syns jeg det hørtes nitrist ut. Kan være tilfeldigheter med lyd/mikrofoner osv. 2 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Hvordan er det med plasser på Highbury? Jeg MÅ dit ved neste anledning. Tror du er litt sent ute. Badum-pish Highlights, med irriterende kommentator: http://www.youtube.com/watch?v=GVpUMMuVytA Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 (endret) Lolfail @ Daniel. Er du 12 år? ONT: forøvrig en god kamp av Arsenal idag. Dog forventet storseier mot Blackpool Endret 21. august 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 21. august 2010 Forfatter Del Skrevet 21. august 2010 Lolfail @ Daniel. Er du 12 år? Er du så hårsår? Var ment som en godhjerta spøk. Taræ en pils mann. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Har bare Pokal. Restpils er muligens det verste som finnes. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 21. august 2010 Forfatter Del Skrevet 21. august 2010 Tar gjerne din Pokal. Skal ut til noen folk straks, men har ikke noe alkohol å ta med meg. Får være litt patetisk og snylte på generøse mennesker. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Det er forøvrig herlig å ha den gode gamle Arsenal-klokken på plass på Asburton Grove! Likte også bannerene før kampen ("We are the Clock End" og "We are the North Bank"). Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Jeg lurer på om det ER klokken fra Highbury, eller om det er en kopi? Alsaker sa kopi, mens de på Highbury puben sa det var den orginale. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Glemte seff at det var kamp i dag. Så på Nesodden - Jutul live i stedet. Fin fin 5-0 seier til Nesodden ^^ Gledelig at vi rundjuler Blackpool. Var skeptisk før kampen pga deres storseier mot Wigan og vår tendens til å spille ræva mot antatt dårligere lag. Tror forøvrig begge lag rykker ned i år. Hvordan spilte vi når Chammis og RvP var på banen samtidig? Hvem trakk ut mot høyre av de? Gledelig også at Theo spilte en fantastisk kamp. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Jeg lurer på om det ER klokken fra Highbury, eller om det er en kopi? Alsaker sa kopi, mens de på Highbury puben sa det var den orginale. Kopi. On Saturday afternoon, shortly before Arsenal's home victory over Blackpool, the Club officially welcomed a bigger version of the famous Arsenal Clock into Emirates Stadium. http://www.arsenal.com/news/news-archive/tv-online-the-famous-arsenal-clock Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 MartinF: Er Highbury en Arsenal-pub i den forstand at eierne er gooners og det er stort sett bare Arsenal-fans der, eller er navnet mer tilfeldig? Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Glemte seff at det var kamp i dag. Så på Nesodden - Jutul live i stedet. Fin fin 5-0 seier til Nesodden ^^ Gledelig at vi rundjuler Blackpool. Var skeptisk før kampen pga deres storseier mot Wigan og vår tendens til å spille ræva mot antatt dårligere lag. Tror forøvrig begge lag rykker ned i år. Hvordan spilte vi når Chammis og RvP var på banen samtidig? Hvem trakk ut mot høyre av de? Gledelig også at Theo spilte en fantastisk kamp. Chamakh trakk ut mot venstre, RvP spilte sentralt, Theo var høyrekant. Når Vela kom inn, spilte han på venstre og Chamakh på høyre. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 (endret) MartinF: Er Highbury en Arsenal-pub i den forstand at eierne er gooners og det er stort sett bare Arsenal-fans der, eller er navnet mer tilfeldig? Ikke peiling... Men det er i hovedsak en Arsenal-pub da med Arsenal-fans der, ja. Kopi. Alright. Endret 21. august 2010 av MartinF Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 (endret) Glemte seff at det var kamp i dag. Så på Nesodden - Jutul live i stedet. Fin fin 5-0 seier til Nesodden ^^ Gledelig at vi rundjuler Blackpool. Var skeptisk før kampen pga deres storseier mot Wigan og vår tendens til å spille ræva mot antatt dårligere lag. Tror forøvrig begge lag rykker ned i år. Hvordan spilte vi når Chammis og RvP var på banen samtidig? Hvem trakk ut mot høyre av de? Gledelig også at Theo spilte en fantastisk kamp. Chamakh trakk ut mot venstre, RvP spilte sentralt, Theo var høyrekant. Når Vela kom inn, spilte han på venstre og Chamakh på høyre. Det synes jeg var rart. Chamackh burde fortsette spille sentralt. Det er i den posisjonen han viser potensialet sitt. Endret 21. august 2010 av medlem-140898 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Glemte seff at det var kamp i dag. Så på Nesodden - Jutul live i stedet. Fin fin 5-0 seier til Nesodden ^^ Gledelig at vi rundjuler Blackpool. Var skeptisk før kampen pga deres storseier mot Wigan og vår tendens til å spille ræva mot antatt dårligere lag. Tror forøvrig begge lag rykker ned i år. Hvordan spilte vi når Chammis og RvP var på banen samtidig? Hvem trakk ut mot høyre av de? Gledelig også at Theo spilte en fantastisk kamp. Chamakh trakk ut mot venstre, RvP spilte sentralt, Theo var høyrekant. Når Vela kom inn, spilte han på venstre og Chamakh på høyre. Ok, en angrepstrio bestående av: Arshavin - RvP - Chamakh er ikke feil. Bare vi benytter oss godt av hodestyrken til Chamakh. Altså at han ikke gjør som Bendtner og skal legge inn hele tiden. Chamakh - RvP - Walcott er også en sterk lineup. Så har vi Bendtner og Vela i bakhånd i tillegg. Liker godt det jeg ser på topp. Det gjelder bare å fikse keepersituasjonen og få i stand i midtbane som fungerer mot sterkere lag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå