Gå til innhold

PL: 21.08.10 Arsenal v Blackpool, Emirates Stadium

invalid_user

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å helvete.. Chamakh er den nye Bendtner..

Jeg sa før sesongen at Jovanovic kommer til å putte mer enn Chamakh, det var en blanding av mot-jinx og spøk, men nå begynner jeg å bli bekymret. Man blir ikke topscorer av å ikke putte de der.

Jævla pessimister. Cut him some slack.

Go Vela!

Lenke til kommentar

Å helvete.. Chamakh er den nye Bendtner..

Jeg sa før sesongen at Jovanovic kommer til å putte mer enn Chamakh, det var en blanding av mot-jinx og spøk, men nå begynner jeg å bli bekymret. Man blir ikke topscorer av å ikke putte de der.

Jævla pessimister. Cut him some slack.

Go Vela!

Oh my fuckings god. Det må jo være lov å si slikt.

Lenke til kommentar

Unødvendig å ta med Bendtner inn i dette misset, lavmålt vil jeg si. Men ellers er jeg enig at det ikke finnes noen unnskyldninger for misset hans. Og han har spilt veldig bra idag.

Oh please. Bendtner er jo en god spiller selv om han hadde en kamp der han bommet på absolutt alt? Chamakh er jo en god spiller, noe han så absolutt har bevist i pre-season og ikke minst i Bourdeaux. Det var jo derfor vi hentet han? Det er jo ingen unnskyldning for den missen, så jeg vil si det er helt greit å nevne Bendtner i den situasjonen. Kunne godt ha nevnt Tore Andrè Flo i stedet.

Lenke til kommentar

Unødvendig å sette inn Cesc og RvP i denne kampen, gi dem en ekstra kamps fri når det er Blackpool, som i tillegg er ferdig-rapet når de kommer inn. Burde fått in Eastmond og JET osv.

De trenger kamptrening, så jeg ser ingen grunn til at de ikke skal få det her. Det er ikke skader det er snakk om, bare dårlig form. Eastmond og JET er forøvrig i Dublin og spiller turnering med reservelaget.

Lenke til kommentar

Eastmond er skadet, mens JET er med reservelaget og spiller cup i Irland. Er dog uenig med deg, det er helt riktig å sette dem inn når vi leder såpass komfortabelt. Da får de easy matchtrening i en ikke så intens kamp.

Eastmond er da ikke skadet? Link?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...