andre3028 Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 nei det hakker ikke hos meg. Eneste som er problemet her er at jeg av og til ikke får inn kanalen. Har viasat tuner. De hadde problemer for tiden som gjorde at ikke alle kanalene kom inn hele tiden. Håper de får fikset det snart, er drit irreterendes Lenke til kommentar
fox Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Fuck get Jeg er en fucking student som betaler 400kr per måned, fram til nå har det vært bare tull... Masse problemer, omfg. Hegland, hva med benken? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Pub da Fox, gogogo og møt Rome! Scotsman-planen min ble cancelled, føler meg altfor fucked. Ser heller hjemme med broren her nå. PL HD kanalen er smooth like a babys bum her også ja. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Claus Lundekvam har "snakket med Theo Walcock hahah"! Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Manuel Almunia Bacary Sagna - Alex Song - Thomas Vermaelen Gaël Clichy Jack Wilshere - Abou Diaby - Tomas Rosicky Theo Walcott - Marouane Chamakh - Andrei Arshavin Substitutes: Fabianksi, Djourou, Gibbs, Eboue, Fabregas, Van Persie, Vela Liker ikke at vi kun har offensive spillere på midten. Ville heller sett Song på midten og Djourou som stopper. Dette skal nok uansett gå ganske greit. Vi vinner 4-1. Wilshere kommer til å herje. Lenke til kommentar
fox Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Pub da Fox, gogogo og møt Rome! Scotsman-planen min ble cancelled, føler meg altfor fucked. Ser heller hjemme med broren her nå. PL HD kanalen er smooth like a babys bum her også ja. Tør ikke hilse ham uansett Kanskje litt stalking, uansett jeg er utslitt og vil heller chille hjemme og se på kampen. Det ser ut som at det har bedret seg. Hva er ditt tips i denne kampen? Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 21. august 2010 Forfatter Del Skrevet 21. august 2010 Rome er fyllesjuk og droppet pub. Blir nok streaming her. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 haha, så dere gliset til Arshavin etter at han klemte med maskotten? Tror han likte det Lenke til kommentar
fox Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Er egentlig litt skuffet over Wenger, at Arshavin får starte idag. Mens Vela må sitte i benken, synes at Arshavin var ikke bra i forrige kamp. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 21. august 2010 Forfatter Del Skrevet 21. august 2010 Litt enig, Fox, men Arshavin pleier å ha gode kamper mot lag som Blackpool. Syns dog han kunne kommet inn etter 70 min og kontret inn et mål, slik han pleier å gjøre mot slik motstand. Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Chamack -> Walcott, 1 - 0 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Bra av Chamakh, utrolig bra av Rosicky, perfekt av Shava og herlig av Theo. Damn. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Herlig. Har troa på Walcott denne sesongen. Takk Mr. Capello Lenke til kommentar
fox Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Godt med et mål nå, men er ikke helt fornøyd med bevegelse og formasjon enda. De står ofte feil plass til feil tid. Og der ble det nesten baklengsmål også, meget svakt. Stå på Arsenal! Hev dere litt! Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Walcott har vært god så langt. Sykt bra gjort det der. Synd at Arshavin ikke scorte. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Walcott er insane. Chamakh virker utrolig nervøs, synd. Håper han får hull på byllen idag Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Straffe og rødt. Dette blir 6-0. Det satt den. Herlig Arshavin!! Lenke til kommentar
fox Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 (endret) Får håpe det, 10-laget spiller ofte bedre enn 11-laget. Arshavin! Tar vel tilbake ordene mine Endret 21. august 2010 av Fox Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Uheldig for Blackpool spilleren som egentlig setter inn en god takling. Men skal dommeren blåse der så må det være rødt. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Startet utenfor da menmen... Rosicky og Walcott har vært pretttyy sick. Chamakh gjør ikke nok av bevegelse i feltet når Walcott f.eks har ballen ute på siden osv. Menmen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå