Prinz Poldi Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Vil ikke tro noen trodde det, og sånn skal det også være når en storklubb tar imot en bagatell på hjemmebane. Selv om kampen selvfølgelig skal spilles først er det ingen grunn til å være så passiv når absolutt alt tilsier at vi vinner komfortabelt. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Scotsman i Bergen skal jeg seee kampen påå med et par Arsenal ppl, bergensere må møte! Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Håper inderlig at RvP, Cesc og Song starter i dag. Bare å se RvP med #10 bak på drakten er nok til å gi meg en kraftig ereksjon. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Stikker på Highbury i Oslo i dag. Tipper vi vinner 4 eller 5-0. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 21. august 2010 Forfatter Del Skrevet 21. august 2010 Satser på en Highbury-tur jeg også. Lenke til kommentar
fox Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Er Highbury bra sted å titte på? Bor ikke så langt unna, bor kun noen minutter unna med trikk. Menmen... Det kommer ann på om jeg får PL-kanalen innen 1600 -.-, har ringt og ringt GET og klagd. De lovte hele tiden at det skulle bli klar i løpet av noen minutter. LØGN! Hvem skal spille? Noen som har oversikt? Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Sist gang jeg var på Highbury var det knallstening, skjermer i hvert hjørne pluss storskjerm, god atmosfære, og MYE fans. Jeg anbefaler det sterkt, men nå har ikke jeg vært der så mange ganger da. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Har tippet over 4.5 mål idag og at Chamakh scorer 2. Så får vi se, hehe. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Får forresten ikke sett kampen da jeg skaøl på a-ha konsert på ullevaal. Kampreferat forventes selvsagt! Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Du dropper Arsenal for A-ha?? Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Egen Arsenal-pub i Oslo? Har jeg ikke hørt om før. Det står definitivt på må-besøke-lista mi. Tre Heineken-flasker ligger i frysern, og chilinøttene har kommet til sin endestasjon, skåla. Premier League-helga er så max. 1 Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Egen Arsenal-pub i Oslo? Har jeg ikke hørt om før. Det står definitivt på må-besøke-lista mi. Tre Heineken-flasker ligger i frysern, og chilinøttene har kommet til sin endestasjon, skåla. Premier League-helga er så max. Åååå! Amen til det! Kleivert: Til mitt forsvar: de billettene var bestilt lenge før Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Når begynner sendinga idag? Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Scotsman i Bergen skal jeg seee kampen påå med et par Arsenal ppl, bergensere må møte! orker ikke å kjøre i en time nå, er fyllasjuk Men dere får kose dere:) Håper inderlig at RvP, Cesc og Song starter i dag. Bare å se RvP med #10 bak på drakten er nok til å gi meg en kraftig ereksjon. haha, du og kjenner at det kitler i buksa da ? Når begynner sendinga idag? halv 4 tror jeg. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Almunia, Sagna, Song, Vermaelen, Clichy, Rosicky, Wilshere, Diaby, Walcott, Arshavin, Chamakh Ryktes det. Ingen RvP eller Fabregas... også jeg som har begge på FPL. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 kjører sikkert 4 - 5 - 1 da som forrige gang. Flott at Rosicky starter da Van persie kommer vel innpå de siste 20 minuttene, og forhåpentligvis scorer han og Noen som vet om Fabregas er på benken? Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Faen skjer med Robin og Cesc da? Vi så ifjor hvor statiske og tannløse vi blir uten dem. Usikker nå... Nerver... Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Laget er confirmed nå på Arsenals sider. Tipper at både RvP og Fabregas er på benken og kommer inn. Lenke til kommentar
fox Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Er det bare hos meg som sliter med kvalitet i kanalen tv2 pl HD? Det hakker jo som faen, ofte! Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 (endret) Almunia, Sagna, Song, Vermaelen, Clichy, Diaby, Rosicky, Wlshere, Walcott, Arshavin, Chamakh Fox: PL-kanalen går smooth som en motherfucker her. Endret 21. august 2010 av Hegland Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå