invalid_user Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 21.08.2010 Arsenal - Blackpool FA Premier League 16:00 @ Emirates Stadium TV2 Premier League 1 I andre runde av årets Premier League møter Arsenal nyopprykkede Blackpool. Londonlaget spiller sin første offisielle kamp på hjemmebane denne sesongen, og denne kampen markerer comebacket til gode gamle Highbury Clock, bare i større utgave. Arsenal spilte uavgjort mot Liverpool i åpningskampen sin, mens Blackpool sjokkerte Wigan, og resten av Premier League, og vant 4-0 på JJB Stadium. Nå står en mer utfordrende oppgave for tur når de gjester Emirates Stadium. ----------------------------------------- Arsenal news På onsdag kom det frem at Samir Nasri har undergått operasjon i kneet og skal være ute i én måned. Dette er meget dårlige nyheter for et allerede skadeskutt Arsenal-lag, ettersom Nasri har hatt en meget godt pre-season. Alex Song forventes å returnere, mens Cesc Fàbregas starter sannsynligvis på benken. Det er fortsatt uklart hva situasjonen angående Djourou er, men om han er skadefri til lørdagen kommer han til å starte. Nicklas Bendtner og Aaron Ramsey kommer definitivt ikke til å spille, mens Denílson er usikker. Laurent Koscielny er suspendert. Forventet startoppstilling: Manuel Almunia Bacary Sagna - Johan Djourou - Thomas Vermaelen - Gaël Clichy Abou Diaby - Alex Song - Tomas Rosicky Theo Walcott - Marouane Chamakh - Andrey Arshavin Man to watch: Tomas Rosicky ----------------------------------------- Blackpool news Keith Southern og Louis Almond er skadde for Blackpool, i følge PhysioRoom.com Forventet startoppstilling: Matthew Gilks Alex Baptiste - Craig Cathcart - Ian Evatt - Stephen Crainey Chris Basham Gary Taylor-Fletcher - Charlie Adam - David Vaughan - Elliot Grandin Marlon Harewood Man to watch: Marlon Harewood ----------------------------------------- Resultattips: Arsenal 3-1 Blackpool Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Hva med Van Persie? Synes han så ganske frisk ut mot slutten av Liverpool-kampen, imotsetning til Arshavin. Er Cesc fortsatt syk, eller mangler han fortsatt bare kamptrening? Hvis det siste er tilfellet, burde jo Blackpool hjemme passe perfekt for å finne formen igjen. Tipper det blir stor thrashing av Arsenal, Blackpool lever ikke lenge i skyene. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Harewood kommer til å putte for sure. Beast. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Hehe, hadde det enda vært 05/06. Digger Marlon btw, flott spiller. Tipper 6-1 jeg. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Ja.. sant. Husker denne godt altså. http://www.youtube.com/watch?v=tfrRE-KKmNM Husker jeg ble SÅ glad. 1 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 +1 Nå må vi ikke ødelegge Arsenal-tråden for deres supportere da. Håper denne unnskyldningen godtas med en fantastisk video av Robin Van Persie. http://www.youtube.com/watch?v=JCepc7H8s1E&playnext=1&videos=-xWak_XapVQ Håper han spiller. En av favorittene utenom West Hams egne. 1 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Flott at du tar initiativ til å lage kamptråd, iRoman! Kredz. Men jeg ser ingen grunn til at ikke RvP og Cesc skal starte. Det eneste de mangler er kamptrening. Det kan de selvsagt ikke få fra start når vi møter Liverpool på Anfield, men når Blackpool kommer på besøk burde det vel være duket for sesongdebuter for dem begge. Urealistisk startellever: Mark Schwarzer Bacary Sagna - Emir Spahic - Thomas Vermaelen - Gaël Clichy Cesc Fábregas - Alex Song - Abou Diaby Robin van Persie - Marouane Chamakh - Andrei Arshavin Forventet startellever: Manuel Almunia Bacary Sagna - Johan Djourou - Thomas Vermaelen - Gaël Clichy Cesc Fábregas - Alex Song - Abou Diaby Robin van Persie - Marouane Chamakh - Andrei Arshavin Hvis vi ikke får inn en ny keeper håper jeg at Szczesny får sjansen. Han trenger spilletid i sin alder, og det tror jeg at Wenger trygt kan gi ham her uten at det kommer til å gå ut over resultatet. Hvis Almunia står håper jeg det er hans siste kamp i Arsenal-drakten. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Walkover. (selv om Blackpool vant sist helg) Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 18. august 2010 Forfatter Del Skrevet 18. august 2010 For all del, dersom Cesc og RvP kun trenger matchtrening må de gjerne starte. Forresten, for å løse Chamakh/RvP-"problemet", kunne vi vurdert en slik formasjon?: Manuel Almunia Bacary Sagna - Johan Djourou - Thomas Vermaelen - Gaël Clichy Abou Diaby - Alex Song - Cesc Fàbregas Robin van Persie - Andrey Arshavin Marouane Chamakh Altså gjøre om basisposisjonen til RvP og AA mer sentrale, bak spissen, og at de kan trekke ut på kanten når anledningen byr seg. Van Persie sin spillestil går allerede ut på å ligge dypere, mens Arshavins beste posisjon er bak spissen. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Skal vi først spille så smalt, hadde jeg likt å se en 4-1-2-1-2-formasjon: Manuel Almunia Bacary Sagna - Johan Djourou - Thomas Vermaelen - Gaël Clichy Alex Song Cesc Fábregas - Abou Diaby Andrey Arshavin Robin van Persie - Marouane Chamakh Mye muskler på topp, og en magiker hengende bak. Det hadde vært et målfarlig lag! 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Blackpool på hjemmebane, garantert den letteste kampen man kan spille i årets PL. Tipper Arsenal vinner 4-0. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Jeg fikk ikke sett Blackpools forrige kamp, så jeg vet egentlig ikke hva slags spillestil de har. Noen som kan informere meg? Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Effektive. Stoler på keepertabber( ). jobber mye, langt ifra veldig ballsikre. Kampen må vinnes, flaut vis ikke. Arsenal 7-0 Blackpool, book it. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Er de store og sterke? Vi har en tendens til å slite mot fysiske lag. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Den enkleste hjemmekampen i året er mot WBA. Jeg tror Arsenal vil slite mer mot Blackpool faktisk, selv om gunners på papiret skal sende tangerines hjem med slakt. Blackpool er et forholdsvis fysisk lag med overraskende stor kontringsstyrke, men ballsikkerheten og evnene til å motstå press vil jeg tro er nokså svake. Poeng er det sjanseløse på, men forhåpentligvis kan de få en positiv opplevelse i form av et hederlig tap. 3-0 til Arsenal. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Cesc, RvP, Song, Djourou og Denílson er klare. http://www.arsenal.com/news/news-archive/four-may-return-for-blackpool-clash Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Har kan vi fort ryke på en smell dersom man undervurderer Blackpool Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Har kan vi fort ryke på en smell dersom man undervurderer Blackpool Nei. Ingen smell her. Vi kommer til å ha ballen 80% av tiden og kampen vil være avgjort før pause. 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Har kan vi fort ryke på en smell dersom man undervurderer Blackpool Nei. Ingen smell her. Vi kommer til å ha ballen 80% av tiden og kampen vil være avgjort før pause. Jeg minner om Stoke og Hull i deres første PL sesong. Hvor mange trodde at vi kom til å gå på en smell mot de? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå