VistaX Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 (endret) Jeg har nettopp solgt min HTC Desire grunnet ønsket om å kjøpe en Samsung i stedet. Har lyst på Samsung Galaxy S (blir vel I9000 som er tilgjengelig). Det som holder meg igjen er dette med at Samsung muligens om ikke lenge lanserer en bedre utgave, eller en ny telefon med Android og Touchwiz. Ser også at Samsung Epic 4G har kommet i USA, så ville være dumt av meg å kjøpe I9000 hvis denne kommer til Norge i løpet av kort tid. Derfor spør jeg, ville det være dumt av meg å kjøpe en Samsung Galaxy S nå? Endret 18. august 2010 av VistaX Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 ja. hvis pengene ikke har noe å si, og du ikke trenger ny telefon nå, så venter du. Den er bedre, og hvis ikke angrer du.. been there, done that. Lenke til kommentar
VistaX Skrevet 18. august 2010 Forfatter Del Skrevet 18. august 2010 ja. hvis pengene ikke har noe å si, og du ikke trenger ny telefon nå, så venter du. Den er bedre, og hvis ikke angrer du.. been there, done that. Pengene har jo noe å si. Er ikke villig til å betale mer enn rundt det I9000 ligger på nå i diverse nettbutikker, men regner med at Epic 4G ikke blir veldig mye dyrere. Noen som vet noe om når evt. Epic 4G kommer til Norge? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 regner med at Epic 4G ikke blir veldig mye dyrere. da er du dårlig i matte.. jeg regner med at den blir mye dyrere siden den er nyere og bedre... vet ikke når den kommer til norge.. google det! Lenke til kommentar
VistaX Skrevet 18. august 2010 Forfatter Del Skrevet 18. august 2010 regner med at Epic 4G ikke blir veldig mye dyrere. da er du dårlig i matte.. jeg regner med at den blir mye dyrere siden den er nyere og bedre... vet ikke når den kommer til norge.. google det! Hva har dette med matte og gjøre? Men da I9000 kom kostet den rundt 4800,-, og Samsung kan vel ikke ta så mye mer for telefonene enn det HTC gjør for bl.a. Desire og Legend? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 regner med at Epic 4G ikke blir veldig mye dyrere. da er du dårlig i matte.. jeg regner med at den blir mye dyrere siden den er nyere og bedre... vet ikke når den kommer til norge.. google det! Hva har dette med matte og gjøre? at du _regner_ med at den ble dyrere... Men da I9000 kom kostet den rundt 4800,-, og Samsung kan vel ikke ta så mye mer for telefonene enn det HTC gjør for bl.a. Desire og Legend? Samsung sine toppmodeller er bedre enn desire og legend på mye. Bl.a touchwiz, batteritid, skjerm, strømsparende skjerm, de er ikke strømsluk, de har bra batteri, batteriet varer lenge osv.. det var 7 grunner men kort fortalt, samsung's toppmods er bedre enn htc's toppmods. Lenke til kommentar
VistaX Skrevet 18. august 2010 Forfatter Del Skrevet 18. august 2010 regner med at Epic 4G ikke blir veldig mye dyrere. da er du dårlig i matte.. jeg regner med at den blir mye dyrere siden den er nyere og bedre... vet ikke når den kommer til norge.. google det! Hva har dette med matte og gjøre? at du _regner_ med at den ble dyrere... hehe Får bruke _ser for meg_ Når du sier mye dyrere, hva tenker du da? Dyrere enn iPhone 4? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 (endret) Når du sier mye dyrere, hva tenker du da? Dyrere enn iPhone 4? dyrere en dagens galaxy s ## unødvendig quote fjernet av ilpostino ## Endret 19. august 2010 av ilpostino Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 (endret) 4495 er en mer riktig pris. https://prisguiden.no/produkt/124614 Ser også på finn.no at de selges helt ned i 3500,- for lite brukte.... Endret 18. august 2010 av Jada-jada Lenke til kommentar
VistaX Skrevet 18. august 2010 Forfatter Del Skrevet 18. august 2010 Jeg tenker også som så at jeg egentlig ikke har bruk for det keyboardet og 4G er jo ikke kommet til Norge enda (har Telenor). Det som mangler er LED-lyset på baksiden. Det er vel også et kamera foran på I9000? Og det er vel kun keyboardet, 4G og LED-lyset på kameraet bak som er forskjellen? Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 diskutant, det er ikke vits i å "regne med" hva Epic 4G kommer til å koste i Norge. Den kommer ikke til Norge i det hele tatt. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Enkelte innlegg er blitt redigert grunnet overdreven eller feil bruk av siteringsfunksjonen. Vær vennlig å passe på og sitere det du svarer på og ikke mer enn det. I utgangspunktet skal man ikke sitere mer enn maks to innlegg bakover. Dette for å gjøre det mest mulig oversiktlig. Ved sitering av veldig mye tekst, eller om bruker finner det nødvendig å sitere flere innlegg bakover, så oppfordres man til å bruke skjul-funksjonen. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på PM. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. 2 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Den kommer ikke til Norge i det hele tatt. sikker? kilde? Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Den kommer ikke til Norge i det hele tatt. sikker? kilde? Den takler ikke GSM og blir da rimelig håpløs i Norge. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 (endret) hah! godkjent grunn! det visste ikke jeg.. så da kjøper du galaxy s nå ja, TS! Endret 19. august 2010 av diskutant Lenke til kommentar
Prompel Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Skal du gjøre et godt kjøp så venter du til det kommer nye modeller, og så kjøper du en "gammel" modell. Skal du ha det siste og råeste så må du regne med å bytte telefon annenhver uke. Skal du ha en mobiltelefon eller en penisforlenger? En Samsung Galaxy S vil alltid være like god, uansett hvilke nye modeller som kommer, eller hvilken skryte-telefon naboen har kjøpt på krita. Lenke til kommentar
VistaX Skrevet 20. august 2010 Forfatter Del Skrevet 20. august 2010 (endret) Skal du gjøre et godt kjøp så venter du til det kommer nye modeller, og så kjøper du en "gammel" modell. Skal du ha det siste og råeste så må du regne med å bytte telefon annenhver uke. Skal du ha en mobiltelefon eller en penisforlenger? En Samsung Galaxy S vil alltid være like god, uansett hvilke nye modeller som kommer, eller hvilken skryte-telefon naboen har kjøpt på krita. Bestilte fra mpx.no. Er jo ingen som har den inne, så jeg bestilte likegodt derfra. Ser det står ubekreftet 4 stk. den 25/8, så har vel egentlig ikke trua på at den kommer like etter det. Vurderer fra Dustin i stedet? Noen som har noen erfaringer med Dustin? Edit: Har nå bestilt fra Dustin i stedet. Ble litt dyrere men jeg slapp frakt (pga. student), har nå en veldig sliten HTC TD2. Endret 20. august 2010 av VistaX Lenke til kommentar
Mokolotivet Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Skal du gjøre et godt kjøp så venter du til det kommer nye modeller, og så kjøper du en "gammel" modell. Skal du ha det siste og råeste så må du regne med å bytte telefon annenhver uke. Skal du ha en mobiltelefon eller en penisforlenger? En Samsung Galaxy S vil alltid være like god, uansett hvilke nye modeller som kommer, eller hvilken skryte-telefon naboen har kjøpt på krita. Bestilte fra mpx.no. Er jo ingen som har den inne, så jeg bestilte likegodt derfra. Ser det står ubekreftet 4 stk. den 25/8, så har vel egentlig ikke trua på at den kommer like etter det. Vurderer fra Dustin i stedet? Noen som har noen erfaringer med Dustin? Edit: Har nå bestilt fra Dustin i stedet. Ble litt dyrere men jeg slapp frakt (pga. student), har nå en veldig sliten HTC TD2. Jeg har meget bra forhold til dustinhome. Har hatt reklamasjoner på produkter, og de har levert en ufattelig bra service ved disse reklamasjonene. Så der er det meget trygt å handle. Lenke til kommentar
VistaX Skrevet 21. august 2010 Forfatter Del Skrevet 21. august 2010 Det er godt. Gleder meg til å få den. Noe sted der Samsung har listet opp nyheter i FroYo oppdateringen? (tenker da på andre ting enn det som er i oppdateringen fra 2.1, til 2.2 i seg selv) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå