KiPh Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Jeg har tenkt til å kjøpe iPhone 4 ifra apple store. Den koster 4890kr og ettersom jeg forstår er dette med kontant kort, stemmer det? Hvordan gjør jeg det med internett til iPhone 4/samsung galaxy i9000? Betaler man en fast pris i mnd og så kan man være så mye man vil på nettet? Hvor mye koster et mini sim kort? Hva koster Samsung Galaxy i9000 med kontant kort? Skal ha Telenor som abonnement. Lenke til kommentar
VistaX Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Jeg har tenkt til å kjøpe iPhone 4 ifra apple store. Den koster 4890kr og ettersom jeg forstår er dette med kontant kort, stemmer det? Hvordan gjør jeg det med internett til iPhone 4/samsung galaxy i9000? Betaler man en fast pris i mnd og så kan man være så mye man vil på nettet? Hvor mye koster et mini sim kort? Hva koster Samsung Galaxy i9000 med kontant kort? Skal ha Telenor som abonnement. Kjøper du iPhone 4 fra Apple store er dette uten abonnement, altså ikke med kontantkort. Du kan bruke det du har i dag, men må få et mikro-simkort. Når det gjelder internett kommer dette an på abonnement du har, og ikke telefonen. Du vil alltid ha internett på mobilen, uavhengig av abonnement men da koster det som regel endel å bruke det. Derfor lønner det seg å ha abonnement der et visst antall megabyte per måned er inkludert. Hvor mye et mikro-simkort koster vet jeg ikke, men dette er sikkert avhengig av hvilken operatør du bruker. Samsung Galaxy S uten binding koster rundt 4 600,-, i nettbutikker som mpx.no og lefdal.com. Lenke til kommentar
.Anders. Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 (endret) Jeg har tenkt til å kjøpe iPhone 4 ifra apple store. Den koster 4890kr og ettersom jeg forstår er dette med kontant kort, stemmer det? Hvordan gjør jeg det med internett til iPhone 4/samsung galaxy i9000? Betaler man en fast pris i mnd og så kan man være så mye man vil på nettet? Hvor mye koster et mini sim kort? Hva koster Samsung Galaxy i9000 med kontant kort? Skal ha Telenor som abonnement. Et Micro-Sim fra Telenor er gratis hvis du bestiller fra nettbutikken og koster 100,- i butikk (Telekiosken). Du må være klar over at ditt gamle sim-kort blir deaktivert når du kjøper nytt. Hvis du bruker Telenor/Djuice ville jeg valgt Mail & Surf tilleggspakken. Det koster 99,- i mnd og gir det 500MB. Da kan du sjekke mail, facebook, surfe, været og AppStore flere ganger daglig uten at du bruker opp de 500MB. Absolutt et must når du har iPhone eller andre smarttelefoner. Endret 7. september 2010 av .Anders. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå