Gå til innhold

Kjøp av Ekstrem Gaming Rig

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel nå får du nå strengt tatt enheter som både leser, dvd, bluray og kan skrive til både dvd og bluray. Så en enhet kan strengt tatt fikse alt dette, 2 eller flere optiske enheter er vel en harry ting fra gamle dager da det var kult med mest mulig ting i pcen. I dag går det jo evigheter mellom hver gang jeg setter i en fysisk plate i boxen.

Lenke til kommentar

Vel nå får du nå strengt tatt enheter som både leser, dvd, bluray og kan skrive til både dvd og bluray. Så en enhet kan strengt tatt fikse alt dette, 2 eller flere optiske enheter er vel en harry ting fra gamle dager da det var kult med mest mulig ting i pcen. I dag går det jo evigheter mellom hver gang jeg setter i en fysisk plate i boxen.

Godt poeng. Blir nok kun 1 drive på meg nå ja. Fant ut det blir bare rot av å ha flere.

Lenke til kommentar

Om du skal sette SLI med bra kort kan du vurdere zotac 480 GTX AMP!

Er på tilbud på komplett.no nå, de kommer med spesiallisert vifte, om man vil klokke dem enda lengre.

Lite vits for meg å skaffe et skjermkort som har ettermontert ny vifte da jeg skal bruke Vannkjøling på de? :)

Lenke til kommentar

Ikke vits i det hele tatt.

Jeg fåreslår EVGA HydroCopper FTW, følger med swiftek opplegg så vidt jeg vet.

Hmmm, hadde tenkt på en annen i etterkant da :p

Denne:

BP-VGNGTX480AC-BKCL_04.jpg

Denne har fått utrolig god kritikk og den står i stil til de farge kombinasjonene jeg skal ha :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei dere,

Oppdatering:

Det meste er bestilt nå. Skal begynne på en worklog straks men det ser ut som om dette vil ta litt tid da performance pcs har ettersending på nesten 17 av 20 deler jeg bestilte fra de.. Dette er pga kvantiteten jeg bestilte ikke var på lager.

Det samme er hos komplett.no de har heller ikke alle delene jeg trenger derfor vil dette ta litt tid..

Skal holde dere oppdaterte etter som tiden kommer hvor delene også kommer.

Lenke til kommentar

Flott det går fremover :thumbup:

Det med deler og venting når man skal sette sammen ny pc\prosjekt blir det alltid...og jeg hater det :whistle:

Spørs om tolmodigheten min ikke tillater meg å vente til at jeg har alle delene før jeg test kjører systemet :) Blir nok å hive komponentene inni og spille litt mens jeg venter på resten :p

Lenke til kommentar

Ble bare 1x Zotac GTX 480 AMP! på meg. Det innfridde på støynivå og temperatur. 60 grader på GPU i StarCraft II. Temperaturen og støyen er virkelig bra i forhold til referansekjølt kort. Usikker på om jeg skal ha et til da det egentlig gir grei nok ytelse til mitt bruk med étt enkelt kort. 480 på vann gir gode temperaturer. 480 drar mindre effekt (watt) dersom temperaturen holdes lav.

Det blir nok bra for deg med 2x vannkjølt SLI 480.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...