Gå til innhold

Kjøp av Ekstrem Gaming Rig

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen typer er helt jæv...( altså fliser lett, gir dårlig dekke osv....men det er da dårlig kvalitet) , men du får forklart meget bra hvordan du skal gjøre det :thumbup:

Snakker du om noen typer av sleevingen til mdpc-x? eller av andre produsenter

Lenke til kommentar

Mdpc-x er den beste er min mening;)

Men det finnes billig merker som av alt annet:)

Men flising unngår man lett med og brenne etter man har klippet foreks.

Oki :) Som sagt som du ser sikkert så er ikke billig alternativ noe alternativ for meg om det er kvalitets forskjell :)

Lenke til kommentar

Tviler på den kan måle seg med telletrådene, men har du tenkt til å legge loggen din her, eller oprette en ny tråd kansje?

Blir nok til å ordne en seperat bygge log ja, da som dette blir en meget lang bygge prossess. Ville det vært idiotiskt å begynt med dette midt inne i en pågående tråd :)

Lenke til kommentar

Hmmm, kom på det at med tanke på at jeg kommer til å ha... la oss se, totalt 11 vifter i kabinettet . Trenger jeg vell en form for adapter eller noe lignende?

Ville kjøpe NZXT Sentry LX2. Men den har kun 5 kontroller. Og siden jeg skal ha følgende:

8 Enermax Magma fans - Link til enermax magma

3 Enermax Abollish Vegas 120mm LED Fan - Link til Enermax Abollish

Det jeg hadde tenkt var å få kjørt de 3 abollish viftene (på toppen som blir visende oppå kabinettet) på kontroll nr 1, 3 (innsiden av kabinett på 360rad) av de enermax viftene på kontroll nr 2, 2 som blir på 240 rad på kontroll nr 3, også kjøre de to siste på kontroll nr 4 og om det hadde fungert, kjørt pumpen på kontroll nr 5.

Vet dere om dette ville fungert? og i så fall, hvordan skulle jeg fått kjørt dette sammen slik at alt havner på de kontrollene som de skal på ? :)

Endret av angelonz
Lenke til kommentar

Huff, er nesten flau over å ikke ha en eneste vifte untatt CPU-vifte nå jeg..

Hæ? Hvordan slags temps har du da?

Nå må jeg si at jeg syntes 11 vifter hørtes max overkill ut? Hvordan får du plass til det egentlig?

Det blir fin plass til det :) husk, 6 vifter blir på på top radiator. 2 på radiatoren i bunnen også er det 3 vifter som er fra før som jeg bytter ut :)

Normalt med 10 + vifter når man har 2 radiatorer. Oftest er det bortimot 12-13 vifter :)

Øverste rad skal benytte seg av Push / Pull, bunn radiator skal kun ha en Push luftstrøm, muligens jeg endrer det. Skal sjekke termiske målninger først hva som gir best resultater. Så blir det 1 enkel 120mm exhaust fan og 1 fan som suger luft fra bunn rommet opp inn til hovedrommet også den siste viften blir da stående på HDD/SSD

Endret av angelonz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...