Gå til innhold

Kjøp av Ekstrem Gaming Rig

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slett

Søren at jeg ikke fikk lest hva du skrev før du redigerte det bort da :p

Jeg har vell ikke mulighet til å få slettet posts under min Thread ?

Bare se i loggen.

Nei, finnes nok ikke. For vanlige brukere iallefall.

Hvorfor er jeg så utrolig idiot når det kommer til muligheter på dette forumet? :p

Har mye å bli vant til føler jeg. Har du en liten pekepinne på hvor jeg finner logg ? >.<

Lenke til kommentar

Slett

Søren at jeg ikke fikk lest hva du skrev før du redigerte det bort da :p

Jeg har vell ikke mulighet til å få slettet posts under min Thread ?

Bare se i loggen.

Nei, finnes nok ikke. For vanlige brukere iallefall.

Hvorfor er jeg så utrolig idiot når det kommer til muligheter på dette forumet? :p

Har mye å bli vant til føler jeg. Har du en liten pekepinne på hvor jeg finner logg ? >.<

CTRL+A, så ser du alt jeg skrev.

Lenke til kommentar

Jg kan desverre ikke svare på om de vil\kan lage de, men jeg kan si hvem du bør kontakte.

Beifei er meget dyktig :thumbup:

Så du må bli medlem der og så sende han en pm om hva du har lyst på, så får du bare se hva han svarer.

Var en til som laget på bestilling, men han har sluttet desverre. Han var også råflink :(

Får ta det i morgen :) Skal på jobb om 6 timer. bør vell muligens ta å legge hodet nedpå et par timer slik at jeg ikke sovner av.

Lenke til kommentar

Gode nyheter for dere som vil følge med fremover hva som kommer til å skje med buildet.

te meg for å oppfylle et annet ønske jeg har hatt ei lang stund. Fikk tilbud på et Speilreflekskamera (Canon EOS500D).

canon-eos-500d.jpg

Så jeg kunne ikke stå imot tilbudet. Dette kameraet vil jeg bruke for å ta forhåpentligvis meget bra bilder av byggingen underveis som jeg kommer til å legge i en arbeidslogg jeg skal lage underveis for å holde alle oppdaterte om hvordan det skjer. Om det er noen som er interessert i å følge med selvsagt? :p

Endret av angelonz
Lenke til kommentar

Det er Zotac GTX 480 AMP på ukens tilbud hos Komplett nå. Kanskje det er noe for TS. Sparer ca 700,- per kort.

Greier jeg å kjøre to slike på en 850W Seasonic?

Noen som har realistiske tall for hva 2x480 trekker ved idle (og last)? Synes tallene spriker veldig i omtaler.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

Ja, men en så god PSU som Seasonic skulle det gå helt fint.

Husk på at AMP! versjonen tar opp 3 PCI-E slots pga aftermarket cooleren som er integrert da. Bare sånn at du har nok av de ;)

EDIT:

Ta en titt her. Anandtech er som regel ganske greie på slike ting.

2 480 GTX i SLi Idle. Total system power usage

260W

480 GTX i Sli mens du spiller Crysis. Total system power usage.

668W

Med Furmark trakk systemet hele 851W.

Kilde

http://www.anandtech.com/show/2977/nvidia-s-geforce-gtx-480-and-gtx-470-6-months-late-was-it-worth-the-wait-/19

Endret av Maccan
Lenke til kommentar

Ja, men en så god PSU som Seasonic skulle det gå helt fint.

Husk på at AMP! versjonen tar opp 3 PCI-E slots pga aftermarket cooleren som er integrert da. Bare sånn at du har nok av de ;)

EDIT:

Ta en titt her. Anandtech er som regel ganske greie på slike ting.

2 480 GTX i SLi Idle. Total system power usage

260W

480 GTX i Sli mens du spiller Crysis. Total system power usage.

668W

Med Furmark trakk systemet hele 851W.

Kilde

http://www.anandtech.com/show/2977/nvidia-s-geforce-gtx-480-and-gtx-470-6-months-late-was-it-worth-the-wait-/19

Hmmm.. Nå virker det nesten som om jeg nesten bare må bestille minst 2 av de. :p Komplett har hatt tilbud på mye av det jeg har bestilt meg i det siste. Virker som om de har sett listen min eller noe :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...