Gå til innhold

Kjøp av Ekstrem Gaming Rig


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

AX1200 er desidert den beste psuen på markedet i dag, noe også de beste psu-testerne sier. Den er SYKT rå.

Og den der er 80 pluss gold, kunne faktisk vært høyere...så god er den.

Og oppsettet du nevner der tar den lett :love:

Høres uberpositiv ut, men den er så god så.

 

 

Han her er en av de jeg stoler på når det gjelder psu-tester og han sa denne her var kjedelig og teste siden den ville ikke la seg knekke av noe :!: :

http://www.jonnyguru.com/modules.php?name=NDReviews&op=Story&reid=189

 

Les testen der du så tror jeg du ikke tviler mye lengre ;)

Jeg vurderte den selv, men fikk plutselig en ny Pc power & cooling 1200w og de er blant de beste også.

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

AX1200 er desidert den beste psuen på markedet i dag, noe også de beste psu-testerne sier. Den er SYKT rå.

Og den der er 80 pluss gold, kunne faktisk vært høyere...så god er den.

Og oppsettet du nevner der tar den lett :love:

Høres uberpositiv ut, men den er så god så.

 

 

Han her er en av de jeg stoler på når det gjelder psu-tester og han sa denne her var kjedelig og teste siden den ville ikke la seg knekke av noe :!: :

http://www.jonnyguru.com/modules.php?name=NDReviews&op=Story&reid=189

 

Les testen der du så tror jeg du ikke tviler mye lengre ;)

Jeg vurderte den selv, men fikk plutselig en ny Pc power & cooling 1200w og de er blant de beste også.

 

Hadde egentlig sett for meg at det kom til å bli valgt AX1200.

 

 

Varenr. Beskrivelse Antall Pris Sum

 

600429 Corsair AX 1200W PSU

ATX 12V V2.31, 80 Plus Gold, Modular, 6x 6+2-pin P

1 stk bestilt til lager (ubekreftet) - Forventet sendingsdato 2010-08-24

Åpen 1.00 2.699,00 2.699,00

 

 

Da er det bestilt.

 

La oss se, vi har bestilt alt foruten Skjermkort, optical drive, ssd, hdd og prosessor da :)

Lenke til kommentar

Enermax revolution 85+ er ikkje elendig psu heller  :p

 

 

 

 

Har man 2 skjermkort gtx480, så skal det MYE til for å komme over 1000w load uansett hvor mye man overklokker cpu og skjermkort. Man må kanskje legge til 20 harddisker, så begynner man å nærme seg :D

 

 

Hehe :) Da så... Kan ikke tro at jeg skal ha 20 harddisker du nei :p

 

Det er 2x480 du har tenkt deg?

Jeg har ikke fulgt med før nå i tråden :blush:

 

JEg leser førsteposten for der står det vel hva du tenker på;)

 

Første posten min var min ide for oppsettet ja. Foreløpig vil det ikke bli bestilt mer enn 2 480 i første omgang nei. Så får vi se hva vi får gjort videre utover det :)

 

Fryktelig hvor fort kontoen går nedover den siste uken har jeg merket.... Kan ikke forstå hvorfor...

Lenke til kommentar

Men det som er greit med en stor psu med et slik oppsett som du skal ha er fin og stabil volt;)

 

Håper du har skiftet kabinett?

4-way går ikke i 800D

 

Har samme hk selv og har sett på alle kabinetter som passer og prøver å bestemme meg. Samt Lian Li kommer med et nytt i Oktober:)

 

Jeg valgte EK sin acetal\nickel blokk til 4-way, men den du har valgt er nydelig :thumbup:

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Men det som er greit med en stor psu med et slik oppsett som du skal ha er fin og stabil volt;)

 

Håper du har skiftet kabinett?

4-way går ikke i 800D

 

Har samme hk selv og har sett på alle kabinetter som passer og prøver å bestemme meg. Samt Lian Li kommer med et nytt i Oktober:)

 

Jeg valgte EK sin acetal\nickel blokk til 4-way, men den du har valgt er nydelig :thumbup:

 

Jeg har kjøpt 800D kabinettet jo. Den er et kabinett som har utrolig mange muligheter. Jeg kommer aldri til å gå for 4way uansett. Det er rett og slett tåpelig. Det er slikt man gjør kun for å få 1000 flere vantage points osv. Det gir ingen forskjell på selve spillene.

 

Muligens kan det hende jeg kommer til å gå for 3 kort til slutt, det vil tiden vise.

 

Grunnen til at jeg velger 800d chassi er fordi den er utrolig anvendelig og brukervennlig. Det skal ikke mye til for å få den til å se bra ut, den har perfekte løsninger for vannkjøling. Man kan fjerne HDD rack i bunn også legge til en 240mm radiator i bunnen.

 

Det er på en måte et av de sykeste full tower casene for vannkjøling spør du meg. Var på veil til å kjøpe meg et Extended Ascension CYO case fra mountain mods da jeg hadde tenkt på 4 way. Men fant ut at det er rett og slett bortkastet penger :)

Lenke til kommentar

Men det som er greit med en stor psu med et slik oppsett som du skal ha er fin og stabil volt;)

 

Håper du har skiftet kabinett?

4-way går ikke i 800D

 

Har samme hk selv og har sett på alle kabinetter som passer og prøver å bestemme meg. Samt Lian Li kommer med et nytt i Oktober:)

 

Jeg valgte EK sin acetal\nickel blokk til 4-way, men den du har valgt er nydelig :thumbup:

 

Ville anbefalt deg å gå for RIIIE HK istedet for 4 Way Sli. Leser du litt angående RIIIE vil du fort finne ut at den har utrolig mye som er mye mer postitivt enn 4 WAY SLI HKet :p

Lenke til kommentar

Jeg fikk 4-way så billig at det hadde vært latterlig og si nei :!:

Men kabinettene fra MM blir latterlig dyre pga. frakt og moms osv.

 

Men hva slags hovedkort har du tenkt på? står 4-way i 1.posten så:p

 

Et forslag fra meg er Rampage 3..godt kort:)

 

les igjenom threaden du :)

 

Har bestilt RIIIE :)

Lenke til kommentar

Ser meget bra ut, er også mange blokker og velge til Rampage 3.

Nesten alle firmaene har kommet med blokk til det kortet...til og med DangerDen kommer med en nå :!:

 

Denne blokka passer jo sammen med cpu-blokka du har valgt også:

http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=257676

 

Jeg "Elsker" deg nå. Har lett overalt etter en blokk som passer til RIIIE. Fant ikke en shit med bare rent Black/Red Theme.

 

Tusen hjertelig takk :D

Lenke til kommentar

Prøver og holde meg så oppdatert som mulig innen data :thumbup:

 

Har et par diskusjoner som har gått mellom meg og EK Water Blocks nå den siste dagen angående å få en spesial produsert del fra de slik at jeg kan få akkurat den farge temaet som jeg vil ha :) Er bare spørsmål om hvor mye jeg er villig til å betale for den lille delen da.

Lenke til kommentar

Det er derfor jeg liker og holde meg veldig oppdatert så jeg foreks. slipper og snakke med de jeg må snakke med for og få custom-laget noe.

Men EK er meget proffe syns jeg, går meget langt for kundene sine.

 

Men vil du ha custom-laget blokker så har jeg noen navn som holder til på Xtremesystems som er sykt dyktige :thumbup:

 

Har hørt at de gjør det ja. Vi får se hva de får gjort for meg nå da :)

 

Angående det med xtremesystems. Tror du de ville laget følgende for meg? dsc_1180_600.jpg

 

Den metall biten der på SB, i acrylic/plexi med denne fargen?

dsc_1182_600.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...