Bilbergeren Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Hei. Nå har jeg snoket nettet rundt etter løsning på problemet, men uten hell, så jeg håper det er en gluping her som kan hjelpe meg Kjører Windows 7, og det har ikke vært noen problemer med installasjon så langt. I dag skulle jeg installere Visma Avendo og da henger hele maskinen seg opp like etter "konfigurere windows installer" bildet er ferdig. Har prøvd flere ganger, men ingenting hjelper. Har også prøvd å installere andre programmer uten hell i dag. Har avinstallert alle de siste programmene for å være sikker, men ser ikke ut som det hjelper. Noen som har opplevd dette, og funnet ut av trickset? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 noen små kjappe først. Java installert? Prøvd å høyreklikke på installerfilen og velg kjøre som administrator? Lenke til kommentar
Bilbergeren Skrevet 23. august 2010 Forfatter Del Skrevet 23. august 2010 Jepp. Alt prøvd. Resultat? Reinstallere hele dritten og da funker det som fy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå