Gnurk! Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Da var en ny kamp spilt Gnurk VS detectable game 1 winner: Gnurk Gnurk VS detectable game 2 winner: gnurk forstod ikke helt vor jeg skulle gjør av replays Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Jeg kan i allefall bekrefte at jeg fikk skambank i begge to Lenke til kommentar
Daraim Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Kan spille i dag om noen er interessert Lenke til kommentar
Flin Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Jeg kan litt senere i dag. En time eller noe sånt. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Jeg kan litt i kveld. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 (endret) Urias - Garnok 2 - 0 Tapte pga noen småtabber, det er kjipt. Men han vant fortjent. Følte meg litt bedre nå enn tidligere i turneringen da, selvom jeg tapte. Replays kommer seinere. Endret 29. august 2010 av Chris9 Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 ajacio oppdater da , du har ikke oppdatert på noen dager ser jeg! Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 "You: hey ta tourny matchesene eller? ? ? ? ? Pingas: spiller ikke i den >_> You: oh? quitta? Pingas: noe sånt You: vurderte ikke å si ifra da? Lol Pingas: kekeke You: får vel si ifra for deg jeg da" fra min battle net chat log med pingas, bare til info for organisørene Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 (endret) Da var noen nye games spilt Gnurk vs Flin game1 winner: gnurk (map lost temple) Gnurk vs flin game 2 winner: gnurk (map steppes of war) edit: da er jeg ferdig med mine matches, med 1 game lost :c regner med å advance da! Endret 2. september 2010 av homesmasher Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå