GrandMa Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Lime/Tortuga. Har en av dere tid til å spille mellom 2130-0100 i kveld? I så fall skriv her når vi skal møtes på bnet mellom de to tidspunktene. Lenke til kommentar
thaugrud Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Tortuga, har du tid til å spille i kveld? (nå-18:00 eller ca 21:15-22:30?) Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Vi har fått utsettelse til onsdag 8 september. Cmon guys. Tror de aller fleste mangler Tortuga. Slutt å gjemme deg. Lenke til kommentar
thaugrud Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Ja Tortuga, nå må vi spille før 8.sept. Passer best i dag, fredag/lørdag/søndag for meg. Lenke til kommentar
Inusagi Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Jeg tror ikke tortuga gjemmer seg, men at han ikke spiller så veldig mye. Hans siste kamp var for en uke siden... Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 GrandMa (GrandMaPwnZ) vs limEmil (limE) GrandMaPwnZ 1:1 limE Replays: GrandMaPwnZ vs limE.rar Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Hei, viss det er utsettelse på alle kampene vil eg gjerne spille mine ferdigt, kan spille heile helga og heile neste veke siden eg har fri Lenke til kommentar
thaugrud Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Ok Noiz, passer fint for meg i helga så da kan vi spille. Du har det litt travelt da med 16 kamper innen onsdag 8.sept. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Noiz! Spille i kveld? Eller kanskje i morgen? Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Hei, eg beklager veldi, men det blir for stress. Har stressa med å få lærlinge plass, og har vore reist vekk på kurst dinna veko. Og eg har nok desverre ikkje tid idag heller, og da trur eg ikkje eg vil få tid til alle kampene uansett, må nok gå til walkover på mine kamper, men eg kommer til å følge med Lenke til kommentar
thaugrud Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 (endret) Okai da var gruppespillet over. Jeg har ikke fått spilt mot Tortuga (han har vært borte 1-2uker- altså ikke noe svar på pm/forum tråder og ikke spilt noen kamper). Også ikke spilt mot noiz, men han stod over. Så her er mine replays: dno turnering - gruppe 4.rar Endret 8. september 2010 av nanotech Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Jeg har også spilt mot alle bortsett fra Noiz og Tortuga. Samtlige replays ligger i denne tråden. Hvis man vil at jeg skal samle dem er det bare å si i fra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå