Ajaco Skrevet 27. august 2010 Forfatter Del Skrevet 27. august 2010 Flott. Jeg har vært på rafting, så derfor jeg har vært online. Kan vel prøve å få til våre siste match ikveld. Lenke til kommentar
sharpspear Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 høres bra ut. får håpe den blir like epic som den forrige Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 27. august 2010 Forfatter Del Skrevet 27. august 2010 Jepp, den var morsom! Har forresten ikke oppdatert førsteposten enda. Da vi ikke er ferdig med begge matchene enda. Oppdaterer så straks vi er ferdig Lenke til kommentar
sharpspear Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 da har jeg spilt 4 matcher vs Ajaco @ lost temple 1-0 vs Molecular @ lost temple 1-0 vs Molecular @ lost temple 1-0 vs Vebbi @ lost temple 1-0 full score så langt, får håpe flaksen varer turneringsmatcher.rar Lenke til kommentar
Okse_ku Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Om det er noen som er våken på denne tiden av døgnet, så er jeg på fra klokken 11:30ish og utover til 14ish. Lenke til kommentar
sharpspear Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 da har jeg og okse_ku spilt våre 2 matcher. game 1 @ lost temple: wallE - shouryu 1-0 game 2 @ scrap station: shouryu - wallE 0-1 wallE vs shouryu x2.rar Lenke til kommentar
Okse_ku Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 (endret) Jeg (okse_ku/shouryu) har nå spilt mot Therealvebbi/Vebbi: Game 1: LT - Vebbi vant Game 2: Steppes - Shouryu vant Stilling: Vebbi - Shouryu: 1-1 vebbiVSokse.rar Endret 28. august 2010 av Okse_ku Lenke til kommentar
vebbiii Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Jeg (okse_ku/shouryu) har nå spilt mot Therealvebbi/Vebbi: Game 1: LT - Vebbi vant Game 2: Steppes - Shouryu vant Stilling: Vebbi - Shouryu: 1-1 Hehe. Sykelig fort du fikk stalker andre gamet der. Fikk jo ikke brukt reapers i det hele tatt. 1 Lenke til kommentar
Okse_ku Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Jeg (okse_ku/shouryu) har nå spilt mot Therealvebbi/Vebbi: Game 1: LT - Vebbi vant Game 2: Steppes - Shouryu vant Stilling: Vebbi - Shouryu: 1-1 Hehe. Sykelig fort du fikk stalker andre gamet der. Fikk jo ikke brukt reapers i det hele tatt. Husket at Husky sa at det var standard å få stalkers fort, før zealots mot T liksom. Også så jeg at du gikk reapers, derfor jeg chrono-boostet den ut ^^ Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 (endret) Fikk jeg endelig spilt 1 (2) kamp(er). Rampage - WallE 1-1 Bansheemicro ftw. Endret 28. august 2010 av Rampage Lenke til kommentar
Okse_ku Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Jeg har fri på fredag (hele dagen), fint om vi kunne avtalt tid allerede nå sånn at jeg vet når jeg har tid tiø å spille mot de resterende som jeg ikke har spilt mot. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå