Skogslik Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Som tittelen sier så har jeg blitt trukket for penger fra kontoen min fra ukjente nettsider jeg aldrig har hørt om engang. Totalsummen er på rundt 10 000kr. Den ene nettsiden heter: www.flowers2000.com Er vist en nettside for kjøp av blomster, lol. Jeg e rklar over at jeg må anmelde dette for og få igjenn på forsikringen, men kan jeg bruke slik anmeldesle på nett eller må jeg innom på politi kontoret? Lenke til kommentar
Aceface Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Du har vel skrevet inn kredittkortnummeret ditt et sted du ikke burde Men jeg tror nok at du må ned på politistasjonen for å anmelde det. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 18. august 2010 Forfatter Del Skrevet 18. august 2010 Hehe, nei jeg har nok ikke det, ikke som jeg vet om vertfall. Men får vell stikke innom politiet i morgen da. Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Jeg ville også kontakte bank og/eller kortselskaper straks, og få sperret kort knyttet til kontoen, før det evt. trekkes ennå mer. Men, du bør selvsagt også kontakte politiet, med mest mulig informasjon om hvor du har brukt kort, i tilfelle du har vært utsatt for "skimming". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå