Golwin Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Jeg og noen andre satt og spilte det litt her om dagen. Det var utrolig tøft å spille mot hverandre med sånn team greier =) Men det Singelplayer greiene var ikke så veldig overbevisende. For det virka som om det ikke var mulig å unlocke nye personer eller baner? stememr det? kan bare unlocke alle slutfilmene ved Story saken. Skjer det noe hvis man unlocker alle? Dessuten, er det mulig å få alle de tøffe banene når man spiller sånn teamtag greie? de banene der hvor man kan falle ned osv. fikk bare til de når vi spilte 1v1. Lenke til kommentar
H4ck3r Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 De "greiene" når du kan falle ned på baner, er nok BARE på single player ja . Du kan unlocke 1 ny spiller, han blir kalt <<Ein>>, og du kan unlocke 3 nye kostymer til hver av spillern med og spille survival battle eller.no mvh Hacker Lenke til kommentar
Golwin Skrevet 22. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2003 Hva må man gjøre for å unlocke han spilleren? Lenke til kommentar
Laman Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 gå igjennom spillet med alle folka.......tror jeg at det var......ja...kan stemme det Lenke til kommentar
Betongmannen Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Hva må man gjøre for å unlocke han spilleren? Husker jeg rett må man vinne 20 kamper på Survival. Når den listen kommer opp skriver du Ein som navn. Det er lenge siden jeg fikk han, så jeg kan godt huske feil her.. Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Hva må man gjøre for å unlocke han spilleren? Husker jeg rett må man vinne 20 kamper på Survival. Når den listen kommer opp skriver du Ein som navn. Det er lenge siden jeg fikk han, så jeg kan godt huske feil her.. Da tror jeg du får ny kostume til han bokser negeren (sorry husker ikke navnet :oops: ) Gjør du training med jenta oppi til venstre, får du ny kostyme av henne. Ta å søk på dead or alive xbox cheats på google. Så står det vel hva du må gjøre for å få de forskjelige greiene! Lenke til kommentar
Laman Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 her er den beste DOA3-sida! :smile: http://doa3.fateback.com/ Lenke til kommentar
Saruronny Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Hva må man gjøre for å unlocke han spilleren? Fra GameFAQs.com: Unlock Ein1. Complete ''Story Mode'' with all characters. -> Check the Movie section to see if you are missing anyone. 2. Then play either ''Survival'' or ''Time Attack Mode'' and get ranked in using HAYATE and then enter your nickname as EIN. 3. After that, Ein will be playable in all modes except ''Story Mode''. Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Digger Ein, ihvertfall den Matrix drakten hans Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Ja, ein er DoA3 sin Neo Menne, om du klarer hele treningen til hu dama øverst te venstre i character menyen, så får du sånn skolepikeuniform Har aldri klart det (siden komboene blir ganske ville etter hvert), men det høres ganske koselig ut Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Ja, ein er DoA3 sin Neo Menne, om du klarer hele treningen til hu dama øverst te venstre i character menyen, så får du sånn skolepikeuniform Har aldri klart det (siden komboene blir ganske ville etter hvert), men det høres ganske koselig ut Jeg bare lastet ned en savegame, så fikk jeg alt sammen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå