Gjest mafister Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 jeg har kjøpt med et nytt digital kamera fujifilm 2800z.Men det er det feil på og jeg har sendt det inn.Feilen er at jeg ikke får kontakt mellom kameraet og PC-en.Det jeg syntes var dumt med dette kameraet var at hvis det er litt mørkt i rommet så ser man jo ikke noe gjennom kameraet.Det er jo ekstremt dumt for meg som er en del på hytta og slikt.Jeg har snakka med forhandelen og han sier at jeg skal få lov og bytte det i et annet kamera. Og det er her jeg skulle ha fått noen tips:) Jeg klarer ikke og bestemme meg for viket kamera jeg skal velge. jeg hadde nesten bestemt meg for et nikon 885.men så leste jeg her på forumet at det er så trekt og at man får røde øyne på en del bilder. Så har jeg tengt litt på Canon Digital Ixus V hvordan er dette kameraet ? Digital IXUS 300 er for dyrt til og være bare 2mp. Kodak DX3900 ser vell ut til og være et billig og greit 3mp kamrera.Men har hørt at det har dålig batterikapasitet. eller så har jeg tenkt litt på disse to Olympus Camedia C-3000 Zoom Olympus Camedia C-700 ULTRA ZOOM med 10x zoom.det må vell være ganske kult. jeg klare ikke og besteme meg helt for hvilke av disse jeg skal kjøpe.Jeg har vell funnet ut at det finnes ikke noe perfekt kamrea alle har noen små feil :sad: er det kansje noen kamera i denne pris klassen jeg har oversett og kansje burde vurdere. takker for tips. her ble det vist litt mye og lese hehe.. Lenke til kommentar
sofus Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 Hei. Dette må du nesten finne ut av selv. Jeg kan bare si velkommen i klubben. Du er ikke alene om dette. Vil du virkelig jobbe litt for å finne rett kamera bør du sette av god tid og så logge deg på følgende link. http://www.dpreview.com/ Se bl.a på reviews og lykke til. -gh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå