Gå til innhold

Rote bort trådløse mus???

Anbefalte innlegg

En venn av meg nevnte at det ikke er smart å ha trådløse muser for at man kan rote dem bort!!!

Øøh... ok... Hvilken idiot klarer å rote bort musa si da? :lol:

Det er min mening ivertfall, har aldri hørt om sånt jeg.

Hvilke meninger har dere om dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
En venn av meg nevnte at det ikke er smart å ha trådløse muser for at man kan rote dem bort!!!  

Øøh... ok... Hvilken idiot klarer å rote bort musa si da?  :lol:  

Det er min mening ivertfall, har aldri hørt om sånt jeg.  

Hvilke meninger har dere om dette?

Dette høres noe søkt ut. Mulig det går an å miste den når man pakker sammen sakene sine etter en Gathering. Men da er det jo et fett om man har tråd eller ikke. Når musen ligger ved PC'en skal det jo litt til å misten den. Jeg har forderdelig mye rot på rommet der denne maskinen står, og den har trådløs mus. Om det var fysisk mulig å rote bort musen, hadde det nok skjedd meg for lenge siden. Men jeg har til gode å rote den bort. Forøvrig bruker jeg trådmus opitsk (MS IE 3.0) @ gamermaskin. Trenger noe mer nøyaktig mus der. Sliter litt i FPS spill med trådløs mus.

Kan være noen skriveleifer her, men det kan være fordi jeg ikke ser hva som står på den ynkelige 17" fra sengen. Og jeg ser ikke tastaturet heller. Jeg orker ikke sitte i sengen å skrive.

-Chief- blink.gif

Lenke til kommentar

Litt off-topic dette da. Men ok, siden vi nå plutselig snakker om datamuser. Jeg er enig i at du skal være ganske idiot hvis du klarer å rote bort den trådløse datamusa di.

On-topic igjen: Det er vanskelig å holde styr på vanlige mus. De løper fort, er små og gjemmer seg over alt. I tillegg synes noen at de er skumle. Huff

mus_musc.jpg

Slik ser en mus ut.

mouse.jpg

Slik ser en trådløs datamus ut.

Tror ikke jeg får lov å vise en 'kvinnemus'.

Lenke til kommentar

Eg pleier å rote vekk fjernkontrollen min fordi eg går bort til kjøkenet for å finna mat med fjernkontrollen, eg gjir slipp på fjernkontrollen for å finna maten går tilbake men gløymer å ta med fjernkontrollen.

Men datamusa?

Det må man vere j**** god til!!!!!!

Lenke til kommentar

Når man har 2 jenter på 4 år som elsker data spill, så forsvinner den trådløse musa ofte.

men har løst det problemet ved at jeg har 2 muser koblet til, 1 trådlås og en med tråd, så nå puter jeg bare den trådlåse musa i skuffen eg drar frem den andre når jeg er ferdig å bruke maskinen :D

Lenke til kommentar
klarte å rote bort musa mi, men fant den igjen etter 3 månder :woot:

hehe, du kunne trengt stemme gjenkjenningsfunksjon på musa, eller vekkerklokke -

...eh, som da jeg mista klokka i snøen ved juletider, og fant den igjen i april engang kl. 07:10 - var da den var satt til vekking og jeg kunne gå etter lyden :wink:

.

Lenke til kommentar

etter 3 månader har du nok for lengst anskaffet ny mus...

Det burde vere nesten komplett umulig å rote vekk ei mus...med mindre den blir borteglemt etter LAN eller andre ting der du må flytte musa.

Den har 1 plass...og det er på musematta der den hører hjemme. Eg la min fra med på gulvet en gang, men den begynte å blinke noe febrilsk så det var piece of cake å finne den.

Fjernkontrollen er ein forbannelse...den stikker av heile tida...og du finner den alltid på den siste plassen du leter på...men ofte er den ikkje så langt borte. Burde heller hatt tråd på fjernkontrollen enn musa..bare så det er sagt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...