Aetius Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Canon EOS 7D for utleiestudioer. Les mer Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Holder med en tråd Er vel publiseringssystmet som har fått hikke igjen Skjer ved jevne mellomrom. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Har fjernet de to andre trådene. Bruk heller 'Rapporter' knappen i stedet for å svare i tråden. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Dette må jo være greit for skoler og kurssentre som låner ut kameraer. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 for meg som har drevet endel med skolefoto in my days, så skjønner jeg at dette kan være nyttig. men nesten sært det ikke bare er en firmware update til den gamle 7D? de kunne jo bare hatt en optional update eller noe slikt. Evt. tatt noen kr for den updaten. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 for meg som har drevet endel med skolefoto in my days, så skjønner jeg at dette kan være nyttig. men nesten sært det ikke bare er en firmware update til den gamle 7D? de kunne jo bare hatt en optional update eller noe slikt. Evt. tatt noen kr for den updaten. Det gøyale da er alle de som laster ned oppdateringer uten og sjekke hva de laster ned,plutselig står de der med et kamera som er låst til en operasjon Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Derfor jeg sa alternativ oppdatering. Og det er jo ikke slik at kamera kommer løst out of the box. De kunne jo lett tatt noen kr for en slik update også, og da hadde ikke folk lastet ned uten å ville ha den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg