Renshai Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Jeg trenger tips til ny bærbar-sekk. Den må passe til 15.4" bærbar. Samtidig reiser jeg veldig mye med PC'en både med bil, fly, tog, motorsykkel og vanlig sykkel. Derfor trenger jeg en sekk med følgende egenskaper: SOLID! Eget rom til PC Stort rom til "annet" - dvs klesskift for 2 dager, og lommer til tannbørste, deler etc. Vannavstøtende eller helst vanntett God ergonomi (tungt med sekk på ryggen over lengre tid på MC/sykkel) Gjerne noen litt vanskelig tilgjengelige lommer til lommebok, mobil etc på toget/flyet. Den siste regner jeg med det ikke er så mange av, men blir glad hvis det finnes. Jeg har i dag en Dicota-sekk som funker bra til formålet, men den er helt nedslitt etter 1 år og ødelegger ryggen min så snart den passerer noen kilo. Jeg har også sett på en Samsonite Sahora Large, den er alt for liten. Noen som har noen gode tips? Lenke til kommentar
waerg34g Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Ta en kikk på Dakine sine sekker. Du finner dem på google, og jeg vet at bl.a. HandySize selger dem. Kan godt være du finner dem i diverse snow- og skateboardsjapper også. Lenke til kommentar
Renshai Skrevet 18. august 2010 Forfatter Del Skrevet 18. august 2010 Takk for tipset! Der var det mye snadder. Heldigvis ligger det en Handysize rett ved jobben, så da løper jeg en tur dit Lenke til kommentar
Renshai Skrevet 18. august 2010 Forfatter Del Skrevet 18. august 2010 Da ble det en Dakine Campus på 31 liter. Meget godt førsteinntrykk! Lenke til kommentar
Renshai Skrevet 23. august 2010 Forfatter Del Skrevet 23. august 2010 .... og etter noen dager med reising, bekreftes inntrykket. Meget bra sekk med all plass jeg trenger, så får vi bare håpe kvaliteten er bra. Den overlevde også en MC-tur i lett nedbør uten problemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå