asad Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 (endret) Ta en spasertur over en mark og gjennom en skog, så ser dere problemet. I Oblivion er alt helt grønt og nesten skinnende hele tiden. I virkeligheten er det nedtråkket, visnet, falmete farger, knekte kvister og så videre. Det er en viss for skjell. @asad: Du har fått med deg at Elder Scrolls ikke tok en Star Wars og begynte på episode 4? Mange av oss som er... øm... litt oppe i årene storkoste oss med Arena, Daggerfall og Morrowind, og noen av oss spilte faktisk med glede gjennom Elder Scrolls: RedGuard. Hele serien har vært svært bra siden starten, og varulvene i Morrowind (Blood Moon) var det kuleste jeg har gjort på svært lenge i et spill. Når de annonserte Oblivion var i hvertfall jeg i ekstase og talte dagene til det kom. Men så kom det til slutt, og jeg ante ikke helt om jeg skulle bli forbannet eller bryte sammen i stille gråt. På noen få minutter hadde de prestert å ødelegge hele serien jeg har elsket så høyt i årevis. Så ja, jeg bryr meg definitivt om Oblivion, men ikke på en bra måte. Jeg våger fortsatt å håpe de har lært, og at Elder Scrolls V kan bli bra. Det må det jo. De kan jo ikke bare drite i fansen og ødelegge alt Elder Scrolls har stått for i alle år, og lage et forbanna konsoll-action RPG! hehe. Ja, det har jeg fått med meg Men, da jeg begynnte med denne serien her begynnte jeg med Morrowind. Noe jeg må inrømme var en av mine største spillopplevelser noen gang. Verden var enorm, noe jeg aldri tidligere hadde sett i et spill. Jeg brukte uffatelig mange timer på dette spillet. Oblivion var jo dribtra i mine øyne, ja det var blitt tilpassa konsoll , men jeg likte det likevel. ( med mods som gjorde det 5x tregere å levle + en del andre ). Skjønner ikke helt av fans av serien faktisk klarte å mislike dette spillet. Var jo flotte omgivelser, vakker grafikk, mange quests, masse gear man kunne finne. Jeg er ganske hardcore når det kommer til rpg spill, men jeg endte opp med å bruke minst 300t på oblivion. Husker fortsatt da jeg kom ut av fangehullet og den gigantiske verden , som ja, virket noe liten i og med at man kunne se langt pluss at områdene var ganske like. Men hey, ingen spill er perfekte. Det skal MYE til av bethesda før jeg faktisk gir opp å spille Tes:V når det kommer ut. Levelscaling er i mine øyne den dårligste ideen i rollespillets historie, quest-pilene kunne de også droppa, samt fast travel. Men alt dette kunne man fikse med mods! Endret 23. august 2010 av asad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg