dominus Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 (endret) kjøpte en stabel komponenter for å bygge en mediapc. men den vil bare ikke boote. følgende skjer: slå på, se at den summerer hva som er i maskinen så når den skal boote blir det bare en blinkende kursor.. jeg kan gjøre hva jeg vil i bios.. har prøvd å enable/disable ymse uten funksjonsending. delene er: AMD 635 quadcore MSI 770-45g hovedkort Corsair Value 2x2gb 1333 minne 480w ACE strømforsyning tenkte først det var skjermkortrelatert. tok da ut det ATI 5750 kortet jeg kjøpte og satte inn ett pci skjermkort. samme oppførsel. har prøvd med 1 minnebrikke, og med 1 og to brikker i forskjellige posisjoner. uten hell. resatt bios. oppdatert bios. hjelp Endret 18. august 2010 av dominus Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Har du noe å boote fra? Det er sikkert en hurtigtast i BIOS for å velge boot enhet, finner du HDD og DVD der? Lenke til kommentar
dominus Skrevet 18. august 2010 Forfatter Del Skrevet 18. august 2010 i denne biosen har F11 denne funksjonen, og ja både cd og hdd står på listen. men uansett hva jeg velger får jeg bare en blinkende kursor ala DOS-style Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Prøv om det er noe forskjell når disken ikke er tilkoblet. Er det en ny disk? Lenke til kommentar
dominus Skrevet 18. august 2010 Forfatter Del Skrevet 18. august 2010 nei det er det samme uansett om det er disk/floppy/rom eller usb på plass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå