Gå til innhold

Pass på! Uniweb sin .co registrering virker ikke!

reminett

Anbefalte innlegg

Satt i mange timer i går og søkte etter .co domener.

Mange var opptatt, men mange var også ledige.

Så viser det seg at informasjonen om hvilke domener som er opptatt eller ledige er feilaktige.

Jeg registrerte til og med et domene og betale for det, men fikk mail senere om at det allerede var tatt.

Søk i ettertid bekrefter at Uniweb sine sider rapporterer enkelte domener som ledige selv som de er opptatt.

En liten heads up - bruk noen andre til å registrere domener, så slipper dere å kaste bort tiden på å søke med feil svar. Det er min erfaring :)

Endret av reminett
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De som har domener/webhotell hos Uniweb har blitt informert om dette i en e-post for noen dager siden (13. aug).

Det står det:

Vi vil også gjøre oppmerksom på at domenesøket for .CO domenenavn feilaktig viser så godt som alle domenenavn som ledige. Dersom du bestiller .CO domene vil vi gi deg tilbakemelding om domenenavnet skulle være opptatt og betalingen vil naturligvis ikke trekkes.

Rart hvis det ikke står på hjemmesidene deres.

Lenke til kommentar

Bruk Godaddy.com på registrering av domener, de er billigst på pris stort sett, og er verdens største domeneregistrator, og det er ikke uten grunn.

Bruker dem til alle mine domener (ca 40)

Jeg kan legge til at jeg har opplevd godaddy som billigst når det gjelder sertifikater også. Det kostet ikke mye for ett globalt sertifikat på *.x.com

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...