reminett Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 (endret) Satt i mange timer i går og søkte etter .co domener. Mange var opptatt, men mange var også ledige. Så viser det seg at informasjonen om hvilke domener som er opptatt eller ledige er feilaktige. Jeg registrerte til og med et domene og betale for det, men fikk mail senere om at det allerede var tatt. Søk i ettertid bekrefter at Uniweb sine sider rapporterer enkelte domener som ledige selv som de er opptatt. En liten heads up - bruk noen andre til å registrere domener, så slipper dere å kaste bort tiden på å søke med feil svar. Det er min erfaring Endret 18. august 2010 av reminett Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 De som har domener/webhotell hos Uniweb har blitt informert om dette i en e-post for noen dager siden (13. aug). Det står det: Vi vil også gjøre oppmerksom på at domenesøket for .CO domenenavn feilaktig viser så godt som alle domenenavn som ledige. Dersom du bestiller .CO domene vil vi gi deg tilbakemelding om domenenavnet skulle være opptatt og betalingen vil naturligvis ikke trekkes. Rart hvis det ikke står på hjemmesidene deres. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Bruk Godaddy.com på registrering av domener, de er billigst på pris stort sett, og er verdens største domeneregistrator, og det er ikke uten grunn. Bruker dem til alle mine domener (ca 40) Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Bruk Godaddy.com på registrering av domener, de er billigst på pris stort sett, og er verdens største domeneregistrator, og det er ikke uten grunn. Bruker dem til alle mine domener (ca 40) Jeg kan legge til at jeg har opplevd godaddy som billigst når det gjelder sertifikater også. Det kostet ikke mye for ett globalt sertifikat på *.x.com Lenke til kommentar
reminett Skrevet 20. august 2010 Forfatter Del Skrevet 20. august 2010 Takk for tips. Har nå blitt kunde hos GoDaddy.com 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå