nybb Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Den siste timen har irritert meg noe jævlig. Jeg har konstant blitt logget ut av diskusjon.no, sikkert 50 ganger. Jeg bruker nyeste versjon av Opera. Hva er problemet? Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Mogleg eit skot i blinde no, men sjå om du har slått av cookies. Eg rekner nesten med at innlogginga krever cookies for å lagre sessionid. Skjer dette berre på diskusjon.no? Det kan óg vere at Opera automatisk sletter nye cookies når du avslutter. Sjå denne sida for skjermbileter. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Skjedde med meg ein gong for eit par timar sidan, men etter at eg sletta alle kakene (link heilt nedst på sida som heiter «Slett mine Cookies»), har det ikkje skjedd att. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Det er et cookie-problem i IPB, og det ser ut til at det for det meste er Opera som har dette problemet: Blir logget av hele tiden. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 18. august 2010 Forfatter Del Skrevet 18. august 2010 Det er i orden nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå