runeb Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Tenk om man kunne spille Half-Life slik! http://members.chello.nl/~s.ferris/ Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 bildet der er gammelt, det har vel gått rundt på dette forumet en stund. Ellers tror jeg ikke det er mange spillene som støtter så mange skjermer Edit: ellers så har jeg tenkt på en ting... Hvordan blir det når han spiller flight sim, åsså "roller" han 90grader til siden, da blir jo det helt feil med den "wide screen'en" han har der Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Man ser nu hvem han blir sponset av i allefall Men det er helt rått.. skulle ha hatt det selv.. men jeg mangler plass .. og pengene strekker langt i fra til. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Dersom noen gidder å sponse meg med noen gamle 14" skjermer så kan jeg fylle opp skjermkortutgangene mine. Jeg har 10 stk på den ene maskinen. (Men bruker bare en 21" og en 17") Lenke til kommentar
panikk! Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Hadde vært enda fetere med ordentlige VR briller som kunnet gjenngi grafikken i 360* med like mye detaljer som på crt... Tror nok det hadde blitt mange do besøk med doom 3 da ja! Lenke til kommentar
gspr Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Ikke noe spess det der.... det er bare minimum systemkrav til Fs2002 da. Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Hadde vært rått, men forvirrende og dyrt mht spilling Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Dersom noen gidder å sponse meg med noen gamle 14" skjermer så kan jeg fylle opp skjermkortutgangene mine. Jeg har 10 stk på den ene maskinen. (Men bruker bare en 21" og en 17") hvorfor så mange kabinetter? XP liker ikke mer en 2 skjermer virker det som, har 3-4 kort i og kun 2 funker Lenke til kommentar
thaniel Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Han bruker XP på serveren og 98se på resten. Dessuten er det ikke bilde på alle skjermene. De tre foran, med instrumenter, er eksterne instrumenter. No som betyr at et nettverk er tingen for å oppnå noe slikt som dette. VR briller er en god ide også. Men jeg ser ikke det helt store problemet med å bruke såpass mange skjermer heller. Riktignok både dyrt og plasskrevende. Og litt vel kantete mellom skjermene, men man får ganske god oversikt rundt seg med det der. Og å rolle er da ikke noe som helst problem. Det er bare å rolle det. Husk at bildet er i en halvsirkel, ikke flatt forover. Lord Thaniel Lenke til kommentar
Headshooooter Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 Han bøøøøøøøøøøørrrr ver god i Fs2002 viss ikkje er han idiot ! Lenke til kommentar
laneZ Skrevet 24. juni 2003 Del Skrevet 24. juni 2003 LOL! Må jo si at det hadde vært litt kult og hatt. Hvordan spille Half life sånn? Våpenet hadde jo blitt delt opp i flere biter ? heh.. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Dersom noen gidder å sponse meg med noen gamle 14" skjermer så kan jeg fylle opp skjermkortutgangene mine. Jeg har 10 stk på den ene maskinen. (Men bruker bare en 21" og en 17") hvorfor så mange kabinetter? XP liker ikke mer en 2 skjermer virker det som, har 3-4 kort i og kun 2 funker Jeg tviler på at den første setningen din er ment til meg, men den andre kan jeg svare litt på hvertfall. W2000 ville bruke 5x skjermkort hvertfall som gav meg 9x skjermutganger, og en oppløsning på 3600*2800. (1x AGP & 4x PCI) Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 tøfft, men ikke 100% fullkomment. Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Dersom noen gidder å sponse meg med noen gamle 14" skjermer så kan jeg fylle opp skjermkortutgangene mine. Jeg har 10 stk på den ene maskinen. (Men bruker bare en 21" og en 17") hvorfor så mange kabinetter? XP liker ikke mer en 2 skjermer virker det som, har 3-4 kort i og kun 2 funker Jeg tviler på at den første setningen din er ment til meg, men den andre kan jeg svare litt på hvertfall. W2000 ville bruke 5x skjermkort hvertfall som gav meg 9x skjermutganger, og en oppløsning på 3600*2800. (1x AGP & 4x PCI) Stemmer, XP liker ikke mange skjermkort. Win98 derimot har ingen problemer å ta fem kort på en gang Kjøpte nettop 5 gamle ATI-kort brukt, skal se om man på noen måte kan få XP til å spise dem. Lenke til kommentar
boza Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 hahaha....det er jammen utrolig! Men istedenfor det oppsettet der, hadde jeg kanskje vurdert innkjøp av et lite Cessna fly og flysertifikatet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå