Gå til innhold

13 skjermer på en gang!

runeb

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

bildet der er gammelt, det har vel gått rundt på dette forumet en stund.

Ellers tror jeg ikke det er mange spillene som støtter så mange skjermer :shrug:

Edit: ellers så har jeg tenkt på en ting... Hvordan blir det når han spiller flight sim, åsså "roller" han 90grader til siden, da blir jo det helt feil med den "wide screen'en" han har der :lol:

Lenke til kommentar
Dersom noen gidder å sponse meg med noen gamle 14" skjermer så kan jeg fylle opp skjermkortutgangene mine. Jeg har 10 stk på den ene maskinen. :)

(Men bruker bare en 21" og en 17")

hvorfor så mange kabinetter?

XP liker ikke mer en 2 skjermer virker det som, har 3-4 kort i og kun 2 funker :grumpy:

Lenke til kommentar

Han bruker XP på serveren og 98se på resten. Dessuten er det ikke bilde på alle skjermene. De tre foran, med instrumenter, er eksterne instrumenter. No som betyr at et nettverk er tingen for å oppnå noe slikt som dette.

VR briller er en god ide også. Men jeg ser ikke det helt store problemet med å bruke såpass mange skjermer heller. Riktignok både dyrt og plasskrevende. Og litt vel kantete mellom skjermene, men man får ganske god oversikt rundt seg med det der. Og å rolle er da ikke noe som helst problem. Det er bare å rolle det. Husk at bildet er i en halvsirkel, ikke flatt forover.

Lord Thaniel

Lenke til kommentar
Dersom noen gidder å sponse meg med noen gamle 14" skjermer så kan jeg fylle opp skjermkortutgangene mine. Jeg har 10 stk på den ene maskinen. :)

XP liker ikke mer en 2 skjermer virker det som, har 3-4 kort i og kun 2 funker :grumpy:

Jeg tviler på at den første setningen din er ment til meg, men den andre kan jeg svare litt på hvertfall. W2000 ville bruke 5x skjermkort hvertfall som gav meg 9x skjermutganger, og en oppløsning på 3600*2800. (1x AGP & 4x PCI)

Lenke til kommentar

Jeg tviler på at den første setningen din er ment til meg, men den andre kan jeg svare litt på hvertfall. W2000 ville bruke 5x skjermkort hvertfall som gav meg 9x skjermutganger, og en oppløsning på 3600*2800. (1x AGP & 4x PCI)

Stemmer, XP liker ikke mange skjermkort. Win98 derimot har ingen problemer å ta fem kort på en gang :)

Kjøpte nettop 5 gamle ATI-kort brukt, skal se om man på noen måte kan få XP til å spise dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...