TSP Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Til tross for store endringer i serien tror Microsoft at gammel tilhengerskare blir fornøyd. Les mer Lenke til kommentar
Romis Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Dette var absolutt en bra måte å ødelegge AOE spillserien på. Etter stagneringen som skjedde etter AOE 3 måtte de finne på noe, men hadde aldri trodd det var dette. Er ikke overbevist overhodet etter denne traileren. De må begynne å innse at det var Ensemble Studios som lagde suksespillene. Dette ser bare ut som en dum blanding mellom AOE og AOM + Monkey Island Adventures 4 grafikk. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Jeg kan ikke si jeg likte grafikken fra traileren der Jeg vil heller ha noe mer lignende AoE II, bare med en god online-del Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Jeg kan ikke si jeg likte grafikken fra traileren der Jeg vil heller ha noe mer lignende AoE II, bare med en god online-del Er så enig, så enig... Litt tragisk at de bytter ut grafikken med en "barnevennlig" grafikk istedet. Ser bare tåpelig ut, og skal vedde på det krever mer av maskinen også. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Dette ser ut til å være tilpasset spillsatsingen som vil komme til WP7. Lenke til kommentar
PrincepBaker Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 (endret) Grafikkstilen var faktisk så skrekkelig at jeg nekter å kjøpe spillet. Jeg krever ikke veldig god grafikk, men dette var litt frastøtende for min del. Endret 18. august 2010 av PrincepBaker 1 Lenke til kommentar
St. Anders Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 (endret) Helt enig i at AOE2 er beste Age Of Empire spill til nå, og kunne godt tenkt meg at det kom en 2.5 versjon av AOE, med oppussing av mulitiplayer delen og grafikk slik at den støtter flere skjerm oppløsninger(høyere oppløsninger en "1280*1024")(+evt 2 skjerm løsning). Når det er sagt synes jeg faktisk dette kan se spennende ut, ja det ser ut til og bli en slags blanding av AOE og AOM, og det hele ser mer tegneserie aktig ut, men kan fungere på et vis likevell. Ser fram til og få testet dette spillet. Endret 18. august 2010 av St. Anders Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Games for Windows live.... 2 Lenke til kommentar
spiderworm Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Robot Entertainment er startet opp av de samme folkene som startet Ensemble Studios. Derfor har de jo erfaring fra serien i det minste. Bonfire Studios er ett annet firma med tidligere ansatte i Ensemble. Ut i fra traileren så det ikke helt håpløst ut, men etter å ha tatt en titt på disse to videoene er jeg mer skeptisk igjen: http://www.gametrailers.com/video/gc-10-age-of/703026 http://www.gametrailers.com/video/gc-10-age-of/703025 Ser ut som en blanding av RTS og World of Warcraft. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 "Til tross for store endringer i serien tror Microsoft at gammel tilhengerskare blir fornøyd." "Grafikken ser nemlig ut til å være inspirert av Farmville og har fått et svært tegneserieaktig preg over seg." Oversettelse: Drit i fansen, vi vil også ha en bit av Farmville-kaka! Lenke til kommentar
Romis Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Når jeg leste ar de trodde at de gamle fansa av spillet ville bli fornøyd med det nye designet tenkte jeg bare Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Dette ser ut til å være tilpasset spillsatsingen som vil komme til WP7. Jeg tror dette er årsaken til grafikkstilen. Lenke til kommentar
Bebbey Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Prøvde betagreia, stoppet opp da jeg skulle registrere meg på microsoft connect...trykker continue etter å ha skrevet inn noe informasjon og vips, tilbake til hovedsiden, fremdeles med muligheten til å trykke "register on connect" oppe til høyre, dvs jeg har ikke blitt registrert på microsoft connect....what up! Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Hvordan har de tenkt den online-greia skal fungere, egentlig? For det første er det jo ingen andre som har klart det, så hvorfor skal AoEO klare det? Det nærmeste vi kommer er vel Cities XL, men det ble vel nedlagt ganske kjapt? For det andre er AoE mye mer enn bygge base og knuse fiendene. Nå er det eneste jeg har spilt AoE3, men der hadde vi jo en rekke missions som ikke gikk ut på å kverke fiender. Det var faktisk grunnen til hvorfor jeg kjøpte det i første omgang. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 For en helt forferdelig grafikk. Tror de på ingen måte Robot Entertainment kan konkurrere mot Ensemble Studios ... Litt skuffende, igrunn. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 "For en helt forferdelig grafikk." Muligens fordi planene er å også selge det til WP7..... Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Telefonen? Da burde de lage egne modifikasjoner til den og ikke ødelegge interfacet totalt for PC-spillere. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Multiplattform drar alltid med seg kompromisser. Se bare på en del konsoll/pc spill. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Jajo, får satse på at det blir bedre enn det ser ut til å bli. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg