Gå til innhold

PL: 23.08.2010 - Man City vs Liverpool - Kamptråd

Hewitt

39 stemmer

1. 1. Hvordan ender kampen?

• Manchester City-seier
      10
    • Liverpool-seier
      18
    • Uavgjort
      11

Anbefalte innlegg

Jeg så ikke de siste 4-5 minuttene, men jeg synes City-supporterne holdt et bra liv med chants hele kampen igjennom.

Helt enig. Synes ikke det var noe i veien med stemningen på City of Manchester Stadium, hvertfall. Det røde laget, derimot..

Lagde det røde laget dårlig med stemning?

Uttrykte meg dårlig. Mente at det røde laget på banen var det noe i veien med.

Gøy å skrive forståelig..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja for det er ingen som har brukt penger før, tenk at Veron ble kjøpt for snaut 30mil i 2001. At folk ikke blir lei av å fortelle disse mytene om og om igjen.

Å hjelpe meg. Enten er du helt fordømt idiot eller en veldig veldig naiv gutt.

Det handler om hvor pengene kommer fra. Ikke hvor mye som brukes.

Så i det lyset så kan vi jo dra fram forbruket fra 1992 til 2010. TIL OG MED DER LIGGE DRITTLAGET DITT PÅ TOPP! Og det sier ikke lite når man tenker på når de pengene stort sett er brukt.

Få øynene dine opp gutt. Du holder med tidenes kjøpelag (til og med verre enn Real Madrid og Abramovich ser opp til City mtp på hvor mye penger de klarer å kaste ut i vilden sky på stjerner fra øst og vest) City er og blir de siste to årenes skitneste og styggeste lag.

Utrolig dårlig kamp av Liverpool..... Sånn helt forøvrig.

Selv om jeg er enig i at det er for jævlig at City har blitt et godt lag kun pga pengene de har brukt så mener jeg at det er den eneste måten et lag kan hevde seg på i dagens fotball. Med tv- og reklame-inntektene de største klubbene har hatt siden starten av PL og CL så har de kunnet herje som de ville frem til de første sugar-daddyene dukket opp.

Jeg skulle ønske at et lag som tjener sine egne penger og har bygd over tid var det som til slutt kunne bryte hegemoniet til sky-4 for godt men så lenge det er noen som gjør det så er det bra uansett.

Lenke til kommentar

Flatterende med 3 kasser for plastikk fc, men poengene kan man ikke si noe på. Liverpool viser seg igjen som et nitrist grått lag og fortjener derfor ikke bedre.

Noen som fikk med seg Shitty supporteren i studio? "City are a massive club, they have more fans inn Manchester then Man Utd." Hahahaha. Ikke bare feil men også sykt trist at han må snakke om United når eget lag vinner en match. Man Utd og Liverpool tusen ganger klubben enn den lille bitre shittbagen fra eastlands. Trist at det nå er to jukseklubber i blått i toppen av engelsk fotball, selvom jeg levner City liten sjanse til å vinne ligaen i år. Men klart, med den pengebruken hadde Sandefjord Fotball klart å vinne PL, så prestasjonen vil uansett ikke være allverden.

Smakløst publikum som vanlig på bybygget for øvrig. USA runget høyt opptill flere ganger, mens det ellers var stille som i grava.

Lenke til kommentar

Vell vell. Dette var skuffende, vi går slukøret av banen etter 3-0 mot City.

Jada, kjøpe lag her, kjøpe lag der. Greit nok det. Men vi lar dem spille fotball, vi lar dem ta kontroll på hjemmebane. Vi presser dem ikke når de har ballen, vi står faktisk og ser på til tider.

Spilte vi sånn mot Arsenal? Var det sånn Arsenal spilte når de var på bortebane?

La det være helt klart, resultatet lyver! Det skilte ikke SÅ mye på lagene, dog hadde ikke Liverpool så mye å stille opp med, spesielt ikke med tanke på jokere.

Det handler også om å ville, om å prøve, om å spille med hjerte utenpå trøya.

At vi har en saga på høyde med Davinci koden gående med eierene, og at Mascherano nekter å spille hjelper ikke akkurat!

Må innrømme at når linjedommeren vinka like aktivt som en heroinmissbruker på plata etter neste skudd, da fikk jeg en dårlig følelse.

Vi taper fortjent, la det være klart. Jeg håpet alikevell at karer som Gerrard, Kuyt og Torres skulle være med å heve oss i andreomgangen. Når ikke stolpe + 2 dobbelsjanser sitter. Da vet man nesten at spikeren kommer i kisten.

Alikevell, det er ubeskrivelig deilig å høre Fields of Anfield road i starten av kampen, samt You Never Walk Alone på overtid når man ligger under 3-0.

Lenke til kommentar

Ja for det er ingen som har brukt penger før, tenk at Veron ble kjøpt for snaut 30mil i 2001. At folk ikke blir lei av å fortelle disse mytene om og om igjen.

Det er fler som har poengtert det, men herregud så patetisk forsøk. Om du ikke ser hvor hardt du bommer så får det nesten bare være.

Noen som fikk med seg Shitty supporteren i studio? "City are a massive club, they have more fans inn Manchester then Man Utd." Hahahaha. Ikke bare feil men også sykt trist at han må snakke om United når eget lag vinner en match.

Jeg lurer på opphavet til denne myten. Og er det virkelig noen briter som også tror det? Veldig pussig.

For å si noe om kampen så er det bare støgt. Sitter faktisk også igjen med følelsen av at skurken i filmen har vunnet og at ting er "feil". Nevertheless, Liverpool var nitriste. Akkurat som de var mot Trabzonspor også. Hva var det Tevez flasha på leggskinna?

edit. Btw. Macherano nekter å spille. Herregud for en tåpe. Kan ha kostet poeng med tanke på hvordan midtbanene så ut i dag.

Endret av niko.
Lenke til kommentar

Liverpool tar seieren i dag. Manchester C. Har mye igjen når det gjelder å sette sammen laget skikkelig. Håper vi knuser det fordømmra kjøpelaget.

Hehe, selv om det var en helt ny spiller der som aldri hadde spilt for de før, virket det som han hadde spilt på det laget i flere år. Milner er faen meg fantastisk; svir å si det nå men det er sant.

Uavgjort var drømmerestultatet, men om ett lag skulle vinne så ville jeg ihvertfall se det andre laget bli raped. Så det var faen meg deilig. :)

Hva var det Tevez flasha på leggskinna?

Navnet til datteren tror jeg det var, var ihvertfall noe om datteren hans, det var City-kompisen sikker på.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Dette er vel den første skikkelig ok kampen siden Mancini har tatt over. Hyggelig.

Om jeg kunne gitt deg -1 så hadde du fått det. City og Chelsea equals blue shite.

• Liker 3
Lenke til kommentar

La det være helt klart, resultatet lyver! Det skilte ikke SÅ mye på lagene,

Seriøst?

Ja. Jeg er faktisk enig med Roy i at mye kunne sett anderledes ut om vi fikk reduseringen, og stort nærmere kan man igrunnen ikke komme. Nå gikk det ikke slik, så da får vi ta neste kamp.

En av grunnene til jeg sier dette er at jeg så hvordan Tottenham rundspilte City, spesielt i første omgang den første runden. Så klarte de bare 1-0 borte i Europa som oss, slik mange la det fram i går så var dette et uovervinnelig superlag. Vi var bare dårligere, men det betyr ikke at vi ikke har spillerene til å slå dem.

Lenke til kommentar

City rundspilte oss ette alle kunstens regler. 70-30 i ball possesion og 3-0 konstanterer dette. Joe Hart er forresten latterlig umennesklig.

Hadde rollene vært bytta om og vi spilt de så ut i pølsebuda så hadde det nok vært høylytt her om hvor jævlig gode vi er.

Lenke til kommentar

De gangene jeg så ball innehav så var det vell 60-40 i første og 47-53 i andre. Hva det til slutt var i snitt vet jeg ikke, dette var på sky.

De er han. Ikke umulig det, kansje snakk om gull også.

Dog er de effektive og litt heldige som får 3-0, men taper vi veldig fortjent.

Er vell ikke så mye mer å diskutere.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Uenig med Smågal. Jeg syntes ikke Liverpool ble utspilt etter alle kunstens regler, langt der i fra. Jeg syntes Liverpool var helt latterlig dårlig og at City var helt greie. 3-0 var et flatterende resultat og ikke et bilde på hvordan kampen var. En kontrollert 1-0 seier hadde vært mer etter hvordan jeg oppfattet matchen.

Jeg har aldri sett en med City drakt i VF før btw. Jeg har registrert at det har blitt flere Chelski supportere (stort sett barn), men ikke spesielt mange. Jeg tror den negative omtalen både på folkemunne og i pressen, samt den allerede etablerte supporterkulturen vil sørge for at disse skittene drittklubbene får så som så med nye supportere.

PS. For de som ikke har fått det med seg og har lyst til å le litt av de lyse blå. Reservelaget deres er omdøpt til The Elite Development Squad

Haha, hvor trist. De tapte greit 1-3 mot reservene våre i går btw.

Endret av Goldwing MacLeach
Lenke til kommentar

Flatterende med 3 kasser for plastikk fc, men poengene kan man ikke si noe på. Liverpool viser seg igjen som et nitrist grått lag og fortjener derfor ikke bedre.

Noen som fikk med seg Shitty supporteren i studio? "City are a massive club, they have more fans inn Manchester then Man Utd." Hahahaha. Ikke bare feil men også sykt trist at han må snakke om United når eget lag vinner en match. Man Utd og Liverpool tusen ganger klubben enn den lille bitre shittbagen fra eastlands. Trist at det nå er to jukseklubber i blått i toppen av engelsk fotball, selvom jeg levner City liten sjanse til å vinne ligaen i år. Men klart, med den pengebruken hadde Sandefjord Fotball klart å vinne PL, så prestasjonen vil uansett ikke være allverden.

Jøss...hva er dette for en fjott?? :-D

Ang. fans i Manchester, så er det vel ganske kjent at de fleste manu supporterne er fra London, eller andre deler av landet...

Lenke til kommentar

Alle små klubber bruker det mot storebror. "vi har flest lokale fans osv" - smålig og bitter bullshitt, men du kan få kose deg i egen uvitenhet. Har du vært i Manchester før egentlig? Byen er knallrød. Du kan gå en hel kveld uten å se en lyseblå skjorte, men du skal være greit blind og døv om du ikke ser en rødskjorte innen 15 kjappe. Alle undersøkelser som er foretatt viser også at det en meget klar overvekt av Man Utd fans blant lokale mancunians. Myten du hendviser til som allmen viten stammer fra en gammel statistikk som viser at det var prosentvis flere sesongkortinnehavere med lokale røtter på Maine Road enn på Old Trafford. Men den sier også at det er FLERE lokale supportere på OT, men prosenten er mindre fordi Old Trafford er over dobbelt så stort som Maine Road var. Get real, City klarer ikke engang å selge ut CoMS til PL oppgjør. "the massives" har ikke i nærheten av så mange supportere som de tror de har.

Et eks på hvor bitre Shitty er og at alt den klubben tenker på er Man Utd.

Tonight showed how bitter City are. Hyde used to be called Hyde United and played in Red. City invested in them and insisted they remove the name United from their name and remove all red from the kit and the ground and have installed Blue seats and facias now, with Hyde playing in White and Blue

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...