Gå til innhold

PL: 23.08.2010 - Man City vs Liverpool - Kamptråd

Hewitt

39 stemmer

1. 1. Hvordan ender kampen?

• Manchester City-seier
      10
    • Liverpool-seier
      18
    • Uavgjort
      11

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skal ikke ta for meg prestasjoner, for Liverpool har vært latterlig dårlige i dag, noe er nødt til å skje der. City vinner denne kampen fortjent, men de vil aldri, aldri oppnå ære eller stolthet som Liverpool og andre klubber har. Dere kan kjøpe hva faen dere vil, men historie, ære og stemning er noe dere aldri vil kunne kjøpe til dere. Jeg merker jeg mister noe av lysten til å se på fotball etter denne kampen, og det skyldes andre ting enn bare Liverpools prestasjon i dag. Jeg går så langt at jeg holder med Man Utd fremfor City når de kampene kommer. Og da har det gått langt.

• Liker 5
Lenke til kommentar

Kampen viser at City hvertfall har noen fantastiske spillere på papiret, uten ære og historie eller ei. Litt tidlig å avskrive dem i kampen i toppen allerede. Yaya Toure viser hvor stor han kan være, Milner viser at han er en klasse eller to bedre enn Ireland.

Det er veldig leit om Man City får suksess med dette, men med så mange gode spillere er jeg redd det faktisk går veien med dem før eller siden.

Lenke til kommentar

Ja for det er ingen som har brukt penger før, tenk at Veron ble kjøpt for snaut 30mil i 2001. At folk ikke blir lei av å fortelle disse mytene om og om igjen.

Hvor kommer pengene til United fra? Tiår med suksess og troféer, eller en rik eier som pumper klubben full av penger? Tenk deg litt om.

Endret av Le Professeur
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Lite fornøyd med resultatet. Hater Liverpool som bare det, men Judas som kaptein på dette kjøpelaget takler jeg ikke.

Eneste positive fra kampen er at Liverpool tapte, og at de nå sliter litt på nedre halvdel (ja, jeg vet de har spilt to tøffe kamper til å begynne med).

Lenke til kommentar

Ja for det er ingen som har brukt penger før, tenk at Veron ble kjøpt for snaut 30mil i 2001. At folk ikke blir lei av å fortelle disse mytene om og om igjen.

Dette er vel den første skikkelig ok kampen siden Mancini har tatt over. Hyggelig.

Shitty har vært et bunnlag i evigheter og har likevel brukt mer enn United siden 92. Poenget er uansett at de ikke har tjent pengene selv, noe ekte klubber som United, Arsenal og Liverpool faktisk har gjort.

[edit] Heiet også på Liverpool i dag. Alt er bedre enn møkka-shitty, og det sier jeg ikke fordi de er byrivalen til United.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar

Jeg blir lei meg på citys vegne over stemningen på stadion. Er jo mer lyd på Bryne-Sandnes Ulf enn på en hjemmekamp for City.

Så du kampen? Det var veldig god stemning på stadion.

Imponerende forestilling av City, de glimter til med en ekstrem fighting spirit og lagmoral som overrasker meg. Fortsetter de på denne måten så blir de tøffe å hanskes med. Sentralmidtbanen med Barry/Yaya/De Jong er latterlig duellsterk. Kommer til å spise et par midtbaner levende den gjengen der. Liverpool har mye å jobbe med hvis de skal gjenta en topp 4-plassering i år. Med stallen de har pdd har jeg liten tro på at de greier det.

• Liker 1
Lenke til kommentar

City beviser at de kan spille sammen. Noe jeg ikke setter pris på. De gjør en god innsats for å holde ballen i laget og styrer kampen fra start til slutt. Liverpool virker ikke motiverte i det hele tatt. Det kan være det at City er så flink til å vinne igjen ballen som gjør at Liverpool ser motivasjonsløse ut. Liverpool får en liten gnist i andre omgang, men en tidlig scoring + gode redninger av Hart gjør at Liverpool ikke får spilt seg inn i kampen. Skulle Liverpool hatt noen sjangs i dag måtte de ha dominert midtbanen helt fra starten av.

City beviser at de kan kjempe om tittelen i år, noe som er meget trist i grunn.

Lenke til kommentar

Jeg blir lei meg på citys vegne over stemningen på stadion. Er jo mer lyd på Bryne-Sandnes Ulf enn på en hjemmekamp for City.

Så du kampen? Det var veldig god stemning på stadion.

Er du seriøs? City leder 3-0 på overtid og blir overdøvet av Liverpoolsupportere som synger YNWA.

Endret av Termo
Lenke til kommentar

Å hjelpe meg. Enten er du helt fordømt idiot eller en veldig veldig naiv gutt.

Det handler om hvor pengene kommer fra. Ikke hvor mye som brukes.

Så i det lyset så kan vi jo dra fram forbruket fra 1992 til 2010. TIL OG MED DER LIGGE DRITTLAGET DITT PÅ TOPP! Og det sier ikke lite når man tenker på når de pengene stort sett er brukt.

Få øynene dine opp gutt. Du holder med tidenes kjøpelag (til og med verre enn Real Madrid og Abramovich ser opp til City mtp på hvor mye penger de klarer å kaste ut i vilden sky på stjerner fra øst og vest) City er og blir de siste to årenes skitneste og styggeste lag.

Utrolig dårlig kamp av Liverpool..... Sånn helt forøvrig.

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Jeg så ikke de siste 4-5 minuttene, men jeg synes City-supporterne holdt et bra liv med chants hele kampen igjennom.

Helt enig. Synes ikke det var noe i veien med stemningen på City of Manchester Stadium, hvertfall. Det røde laget, derimot..

Lagde det røde laget dårlig med stemning?

Lenke til kommentar

Jeg skal ikke ta for meg prestasjoner, for Liverpool har vært latterlig dårlige i dag, noe er nødt til å skje der. City vinner denne kampen fortjent, men de vil aldri, aldri oppnå ære eller stolthet som Liverpool og andre klubber har. Dere kan kjøpe hva faen dere vil, men historie, ære og stemning er noe dere aldri vil kunne kjøpe til dere. Jeg merker jeg mister noe av lysten til å se på fotball etter denne kampen, og det skyldes andre ting enn bare Liverpools prestasjon i dag. Jeg går så langt at jeg holder med Man Utd fremfor City når de kampene kommer. Og da har det gått langt.

Faen meg legendisk preg over det der Hewitt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...