Gå til innhold

PL: 23.08.2010 - Man City vs Liverpool - Kamptråd

Hewitt

39 stemmer

1. 1. Hvordan ender kampen?

• Manchester City-seier
      10
    • Liverpool-seier
      18
    • Uavgjort
      11

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så jeg må si jeg er svært skuffet etter første omgang. Man. C. har spillt overbevisende bra mens vi har nærmest stått å sett på spillet deres. Feilpasninger, lite motivasjon, u brydde spillere og dårlig markering har vært preget over første omgang fra Pool. Nå må vi få se å markert A. Johnson å fortsatt de taktene vi viste de fem siste minuttene av kampen. Kuyt har forresten spilt dritt. Ikke sett han med så lite motivasjon og begeistring før.

YNWA!

Lenke til kommentar

Sittet og fundert på dette nå i 10 minutter. Har kommet til den konklusjon at jeg heier på Liverpool i denne kampen.

x2 :roll:

Forferdlige tider for liverpool når unitedfans holder med oss i en kamp...

På tide å selge torres mens vi enda får en slump penger for han? Ja!

Lenke til kommentar

Sittet og fundert på dette nå i 10 minutter. Har kommet til den konklusjon at jeg heier på Liverpool i denne kampen.

Man selger ikke spillere kun fordi de er i dårlig form. Feil tid også. Ser litt poenget ditt siden han ikke produserer noe som helst disse dager og for oss bruker han egentlig pengene "våres" uansett plutselig sitter den i nettet og Torres er helten din. Alt kan endre seg på ett sekund! husk det ;)

Endret av Hugol
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

N'gog - El Zhar? Cant wait.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Samme jævla problemet Liverpool har hatt siden pre-season. Setter FAEN meg ikke sjansene de får. Og elendige innlegg fra sidene.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

En morsom kamp i grunn dette. Det positive er at Liverpool taper. Det negative er at et kvalment City lag vinner. Det er synd at fotball klubben Manchester City finnes egentlig. Ødelegger mye av sjarmen med fotballen med den vanvittige pengebruken. Kjøper seg til suksess. Fysj !

Lenke til kommentar

Ja for det er ingen som har brukt penger før, tenk at Veron ble kjøpt for snaut 30mil i 2001. At folk ikke blir lei av å fortelle disse mytene om og om igjen.

Dette er vel den første skikkelig ok kampen siden Mancini har tatt over. Hyggelig.

Endret av Crispin
Lenke til kommentar

Ja for det er ingen som har brukt penger før, tenk at Veron ble kjøpt for snaut 30mil i 2001.

Dette er vel den første skikkelig ok kampen siden Mancini har tatt over. Hyggelig.

Der faila du med motargumentene. Er ikke snakk om enkeltmannskjøp her kjære gutt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...