Gå til innhold

PL: 23.08.2010 - Man City vs Liverpool - Kamptråd

Hewitt

39 stemmer

1. 1. Hvordan ender kampen?

• Manchester City-seier
      10
    • Liverpool-seier
      18
    • Uavgjort
      11

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flott kamptråd, Hewitt.

Jeg tror dette blir en spennende og jevn kamp, men ikke nødvendigvis kjedelig. Det er synd at vi mister Cole til denne kampen, da kreativitet er en viktig faktor i kamper hvor begge lag river og sliter - uten å komme til mange sjansene. Til tross for dette ser jeg offensivt potensiale i Liverpool om dagen (medregnet Aquilani på utlån. Med vårt (forhåpentligvis) nye 4-4-2 system kan Ngog/Torres bli en dødelig kombinasjon på topp. Begge besitter stor fart, bevegelighet - og ikke minst en enorm hodestyrke. I Torres har vi i tillegg en mann som kan gjøre mye på egenhånd, noe som ikke er å forakte. Med Kuyt/Babel/Jovanovic på hver sin kant, og Gerrard/Masche sentralt, syns jeg laget vårt er utrolig sterkt. Skader og lignende velger jeg å se bort i fra, selv om dette naturlig nok vil forekomme (ja, stallfyllet vårt er fortsatt rimelig svakt). Jeg tror på seier i morgen.

1-2/0-2.

Edit: Det blir vel i dag..

Endret av Diskusjonsmumriken
Lenke til kommentar

Håper virkelig vi spiller 4-4-2 i dag jeg også. Med Cole og Aquilani borte har vi bare Gerrard (evt Pacheco) som kan spille i rollen bak Torres/NGog og det betyr at mest sannsynlig Lucas og Poulsen må spille sammen på midten, og da kan vi bare gi oss med en gang.

Reina

Johnson - Carra - Skrtel - Insua/Aurelio

Kuyt - Gerrard - Poulsen/Lucas - Jova/Babel

Torres - NGog

Slik ser jeg gjerne laget i dag.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Tror dette blir et kampforløp som passer de røde godt.

De går inn i kampen som underdogs, og vil trolig ligge lavt (jfr Hodgsons prioritering av defensive trygghet).

Vi vil garantert få gode overgangsmuligheter, og med Torres/Jovanovic + + vil målsjansene komme. Er optimist og tror Liverpool vinner 2-1.

Mitt lagtips:

Reina

Johnson-Carra-Skrtel-Agger

Kuyt-Poulsen-Masche-Jovanovic

Gerrard

Torres

Lenke til kommentar

Masche er muligens forsatt skadet skal vi tro .no?

Velkommen til Liverpool forumet diskusjonsmumriken.

Jeg frykter at bindeleddet mellom spisser og midtbane forsvinner i en 4-4-2 da Gerrard ligger dypt. Kansje hadde det vært vell så bra å spilt meg Pacheco rett bak Torres, han er utvilsomt like begavet som Cole, dog med litt mindre erfaring.

EDIT: Det er faen så tallentløst å leie ut Aquilani at jeg kan knapt få sagt det. Og den som prøver å sette opp et lagt i dag finner ut hvorfor.

Og hvor faen blir det av bortedrakta mi? ;)

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Indeed øling på puben i kveld, dette blir en ljusare. Faktisk sjokka hvor mange som kom ut og så kampen mot tyrkerene, så håper på veldig bra oppmøte i dag.

Tror vi har en fair sjanse på dette, men alt hadde sett lysere ut med Agger og Cole i troppen.

Leste jeg noe om at Balotelli også muligens er skadet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...