tomsi42 Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Hadde de gitt faen i å implementere video hadde mange brukt mye mindre tid på å klage på småtteri og heller blitt en bedre fotograf. Helt feil. De hadde bare funnet noe annet å sutre og klage over 1 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Du får ikke til å bruke liveview og vridbar skjerm for de bildene jeg tar, pinlig nøyaktighet er det eneste som duger, lv kan bare funke til stillestående motiv. Det er mange situasjoner der lv kan hjelpe med pinlig nøyaktighet - 7x/10x zoom for nøyaktig manuell fokus er gull verdt. Et godt motto "Don't knock it before you have tried it." Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Det er mange situasjoner der lv kan hjelpe med pinlig nøyaktighet - 7x/10x zoom for nøyaktig manuell fokus er gull verdt. Også min erfaring - lv er uvurderlig til kritisk fokus - både til landskapsbilder, makro og semibevegelige mål - kan flytte kamera/justere manuelt og slå til når det sitter. Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 (endret) Å kom igjen. Det eneste han sier er at det ikke duger til bevegelige motiver (les: insekter) og det er jeg helt enig i. Forsinkelsen man får ved å overføre bildet til skjermen, i tillegg til den diskrete "frame raten" gjør det til et dårlig verktøy for slike motiver. And I have tried it. Endret 26. august 2010 av arnold_layne Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Er det for mye bevegelse skal man med dagens liveview gå over på optisk søker og lynreflekser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå