Gjest Nervøs elefant Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Jeg er en jente i begynnelsen av 20-årene som liker å gå på byen å finne meg en flørt i ny og ne. Men, jeg er veldig usikker på meg selv og det kommer vel av at jeg er tykk Jeg har utrolig nok sjelden problemer med å finne meg en flørt for kvelden, og jeg er nok en magnet for opptatte menn. Nå sikter jeg ikke høyt etter et feilfritt utseende ho den andre parten, men har min standard. Jeg var veldig pen før vekten steg og har fått hørt at jeg har et pent ansikt. Vel det jeg vil fram til er: jeg møtte en gutt som er noen år yngre og tynnere enn meg som jeg endte opp med heftig klining og planen var vel egentlig å fortsette på soverommet. Men ble avbrutt og jeg gikk hjem. Dagen etter hadde han lagt meg til på facebook og msn, og det ikke noe som har skjedd før! Vi har hatt mye kontakt siden da og han virker svært interessert i å treffes igjen å bli bedre kjent. Og det ønsker jo jeg også. Det kribler i magen når jeg tenker på han, og jeg er nesten på en rosa sky. MEN, så begynner jeg å tenke.. Hva om han var så full at han ikke husker helt hvordan jeg så ut? Hva om han blir kjempeskuffa og slutter kontakten helt? Han husker mer fra kvelden enn hva jeg gjorde, så hvor full var han egentlig? Kanskje best å møtes i fylla sånn at han kan trekke seg om han ikke liker det han ser? Åå.. Hvorfor skal det være så innmari vanskelig for meg å treffe han? Jeg vil, men psyken nekter meg! Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Hvis han var usikker på hvordan du så ut, eller ikke likte deg, ville han nok ikke lagt deg til på msn å facebook. Du tenker for mye hehe 1 Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Det han sa, samt hvis du har bilder og lignende på facebook, så trur jeg ikke han vil få noen overraskelse. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Jeg vet selv at jeg er veldig dårlig til å huske ansikt, spesielt når jeg er ute. Men jeg husker (og vil anta at han også husker) konturer på folk, hehe. Om han syntes du var for tykk (som jeg får inntrykk av at er grunnlaget for bekymringen din) ville han, som tidligere nevnt, mest sannsynlig ikke lagt deg til på msn og facebook Jeg tror ikke han har noen problemer med utseendet ditt, og gleder seg sikkert som en unge til å få treffe deg igjen. 1 Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Kjør på videre. Han har vist interesse og da kan du gjøre det samme Lenke til kommentar
Gjest gj.æst Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 hvis han har lagt deg til på facebook, har han vel sett bilder av deg.. Så trur ikke du skal tenke så mye på det Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Uhm, hva må gutter gjøre for å vise at de er intressert i deg (Altså, så du skal forstå det?) Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Kommer ann på hvor full han var, var han dritings er det ikke sikkert han husker det helt nei. Men han har da vel sett bilder på fb, så null stress Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå