sju4sju Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 (endret) Hei! Er alle delene i handlevognen nedenfor kompatible, og mangler jeg noe -må jeg legge til harddiskkabel, strømkabel etc? Vil gjerne at når jeg får delene, er det bare å bygge ihop, så fungerer dataen Jeg har tastatur, mus, musematte, høyttalere. Har også noe arctic kjølepasta fra når jeg moddet XBOX1 min; noen år siden -regner med slikt ikke går ut på dato. Handlevogn dustinhome.no Tenker jeg kjøper en til RAM-brikke senere.. Ser pakken bra ut for spilling av nyere spill på 32" TV i 720p? Med studentrabatt blir totalsummen 6643kr (vil ikke gå høyere enn dette, budsjett var egentlig 6500kr, men får gratis frakt). Endret 18. august 2010 av sju4sju Lenke til kommentar
South_Bridge Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1252075 GG NO RE PLX Om du har bestemt deg for en butikk så ring å hør med de direkte... så får du svar med en gang. Lenke til kommentar
sju4sju Skrevet 18. august 2010 Forfatter Del Skrevet 18. august 2010 (endret) https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1252075 GG NO RE PLX Om du har bestemt deg for en butikk så ring å hør med de direkte... så får du svar med en gang. Takk for svar, men den tråden der er vel ingen end-all respons.. Jeg postet dette i Hjelp til kjøp og salg av PC forumet, der sannsynligheten er stor for at det er noen som kan hjelpe meg til å bygge en PC; hovedspørsmålet her er om delene vil fungere fint sammen, og om jeg må kjøpe ekstra ledninger for tilkobling mellom komponentene. [edit] ser at jeg mangler vifter -må visst ha en 140mm(front), en 92mm(bak), og en 80mm(side).. pleier man å bruke alle 3 vifter? [edit2] tror hovedkortet kommer med 1xIDE og 3xSATA kabler Endret 18. august 2010 av sju4sju Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå