Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Søt gutt i Tyrkia

Gjest Ingrid

Anbefalte innlegg

Hei! :) Denne sommeren reiste jeg med startour på en ukes ferie i Tyrkia, Icmeler. Jeg er en jente på 14 år.

Men nå skal jeg da komme til poenget.. Da jeg skulle dit for en uke siden, så jeg en utrolig søt gutt på flyplassen. Jeg trodde jeg skulle dåne. Etter jeg gikk på flyet så jeg ikke noe mer til han, men da vi landet oppdaget jeg at han hadde tatt samme fly som meg. Utrolig nok tok han samme bussen til det samme feriestedet jeg skulle til, men gikk ikke av på samme hotellet.

Dum som jeg er sa jeg ikke hei eller noen ting, men det var bare fordi jeg hadde stått opp tidlig og ikke sovet noen ting, og følte meg ikke "fin" nok.

Han var omtrent det eneste jeg hadde i tankene den uka, og håpet om at jeg skulle møte han tilfeldig i feriebyen var stort. Men det gjorde jeg ikke. Derfor rettet jeg håpet mot dagen da vi skulle reise hjem igjen, da måtte han ta samme buss tilbake hvis han skulle bli der i en uke . Forventningsfull gjorde jeg meg i stand til morgendagen.

Spent satt jeg meg på bussen i dag morges. Men nei, han kom ikke. Jeg ble såå skuffet.

Det er utrolig liten sjanse for at jeg noen sinne får møte han igjen. Men jeg har så lyst at det bare verker inne i kroppen! Jeg vet det der med at tid leger sår og alt det der..

Det er sikkert sant, men akkurat nå føles det ikke slik.

Noen tanker som har slått meg også, er at han kanskje har en idiotisk personlighet. Eller at han har kjæreste fra før av. Det er jo godt mulig.

Og jeg har bare veldigveldig lyst til å møte han igjen.

Jeg vet det høres teit ut å bli på en måte betatt av en som jeg ikke vet hvem er, ikke kjenner, ikke vet hva heter, eller ikke vet noen som helst ting om. Men jeg kan bare ikke noe for det!

Jeg har lest på startour sine nettsider, at de ikke gir bort noe personlig informasjon om folk som reiser med selskapet. Hadde bare vært så utrolig bra hvis de hadde gjort et unntak ; ) For hvor lenger tid det går fra da jeg reiste den 9.juli klokka 06.30 om morgenen, lengter jeg bare mer og mer etter det, og vil bare skru tiden tilbake.

Jeg lurer på om det er noen som vet hvordan jeg skal spore han opp igjen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nah, hun er 14 år, herregud. Dette er da helt vanlig. Jeg hadde en 100% identisk situasjon for en 6-7 år siden selv. Trodde jeg så drømmedama på flyet til Lanzarote og klarte ikke tenke på annet i mange uker etterpå. Men det gikk over ja.

Til trådstarter: Ta det helt med ro. Dette er nok ikke ditt livs kjærlighet eller siste sjangsen til å møte drømmetypen. Dette skjer mange ganger i løpet av ett liv og du "savner" han nok bare fordi det er "umulig" å se han igjen. Du lærer jo også gripe mulighetene du har, da du bare lever en gang og hver eneste dag bare kommer en eneste gang. Du kommer nok sakte men sikkert til å glemme han, sånn som ting ofte skjer. Eventuelt kan du jo gjøre som denne gutten fra New York gjorde da han så drømmejente på t-banen men ikke turte å snakke med henne før hun forsvant. De endte faktisk opp sammen etter hvert.

nygirlofmydreams.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar

Takk for svar. Jeg følte meg litt dum da jeg leste at det var for ekstremt. Men jaja, jeg vet ikke om jeg skal ringe til 1881 (tipper at jeg ikke får så veldig mye informasjon ut av dem heller), eller om jeg bare skal gi opp. Vurderer det siste ; )

Lenke til kommentar

Takk for svar. Jeg følte meg litt dum da jeg leste at det var for ekstremt. Men jaja, jeg vet ikke om jeg skal ringe til 1881 (tipper at jeg ikke får så veldig mye informasjon ut av dem heller), eller om jeg bare skal gi opp. Vurderer det siste ; )

Tyrkia? Startour? finn ut hvilke hoteller det var på ruten og sjekk booken til hotellene. så får du nok en hel del med valg, sjekk hvem som er cirka din alder og så står du sikkert igjen med sånn 10 gutter...

Lenke til kommentar

Dette har skjedd med meg omtrent hver sydentur jeg har vært på siden jeg var 8 år, og jeg har vært på 9 sydenturer, så det er helt vanlig ja :D

Både jenter som ikke havnet på samme hotell, og som havnet på samme hotell.

En gang fikk jeg faktisk god kontakt med ei, men hun bodde jo i Bergen, for øvrig tror jeg ikke hun var videre interessert i "forhold" heller så :!:

Lenke til kommentar

Tyrkia? Startour? finn ut hvilke hoteller det var på ruten og sjekk booken til hotellene. så får du nok en hel del med valg, sjekk hvem som er cirka din alder og så står du sikkert igjen med sånn 10 gutter...

Hvordan finner jeg ut av dette?

Lenke til kommentar

sjekk startour.no for hotellet ditt. se hvilket område det er på kartet og finn nærliggende hoteller eid av ST. tror eg, bare så du vet, eg er ikke sikker på at du kan finne ut av det. Google er din venn i de fleste saker. Se om du kan finne ut hvilken buss du må ta og se gjenom ruten til bussen, hvis dette er mulig. Noe eg bare må fortelle deg, det hadde vel vært litt skumelt om noen traff/ringte/møtte deg som du ikke viste hvem var også ja.. du skjønner sant? XD allikevel...

Lenke til kommentar

sjekk startour.no for hotellet ditt. se hvilket område det er på kartet og finn nærliggende hoteller eid av ST. tror eg, bare så du vet, eg er ikke sikker på at du kan finne ut av det. Google er din venn i de fleste saker. Se om du kan finne ut hvilken buss du må ta og se gjenom ruten til bussen, hvis dette er mulig. Noe eg bare må fortelle deg, det hadde vel vært litt skumelt om noen traff/ringte/møtte deg som du ikke viste hvem var også ja.. du skjønner sant? XD allikevel...

Jeg skjønner fortsatt ikke helt, det var chartertur så hvor må jeg søke hen? Jeg er klar over at det kan bli litt skremmende for han, men hvis jeg finner ut av det er det ikke sikkert jeg tar kontakt.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner fortsatt ikke helt, det var chartertur så hvor må jeg søke hen? Jeg er klar over at det kan bli litt skremmende for han, men hvis jeg finner ut av det er det ikke sikkert jeg tar kontakt.

startour.no tror eg, se om du finner "reisen" din?

Lenke til kommentar

Har sett mye rart, men synes dette blir å overdrive ;)

Det er nok vanlig å se folk helt tilfeldig som man blir skikkelig betatt av, men det går over :p Dessuten kan det være hjernen som spiller det et puss også. Ettersom han er umulig å få tak i, er det ofte slik at man vil da absolutt gjøre det umulige.

Du så han en gang, og det bildet av han som du har i hodet blir finere og finere jo mer du tenker på det. Til slutt kan nok bildet av han i hodet ditt skille seg mye ut fra det egentlige utseende hans ;)

Men det er bare min mening da... :p

Lenke til kommentar

Det er nok vanlig å se folk helt tilfeldig som man blir skikkelig betatt av, men det går over :p Dessuten kan det være hjernen som spiller det et puss også. Ettersom han er umulig å få tak i, er det ofte slik at man vil da absolutt gjøre det umulige.

Du så han en gang, og det bildet av han som du har i hodet blir finere og finere jo mer du tenker på det. Til slutt kan nok bildet av han i hodet ditt skille seg mye ut fra det egentlige utseende hans ;)

Ja, det kan faktisk stemme, det siste avsnittet du skrev ;- )

Egentlig vil jeg helst glemme han, men jeg lurer så veldig på hvor lang tid det skal ta..

Lenke til kommentar

Ja, det kan faktisk stemme, det siste avsnittet du skrev ;- )

Egentlig vil jeg helst glemme han, men jeg lurer så veldig på hvor lang tid det skal ta..

Tar lengre tid hvis du fortsetter å lese denne tråden.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

De fleste har opplevd det. Jeg husker godt for noen år siden at jeg ble "forelsket" i en jente uten å vite hvem den personen var eller noe. Jeg ble forelsket med engang jeg så henne på flyplassen.. Må si meg at hu var en vakker jente, grr......

Men nok om meg.

Vel, sorry men du kommer aldri til å møte han igjen. Hvis du gjør det, da må du takke skjebnen.

Lenke til kommentar

Du så en gutt og ble betatt. Dette er helt normalt og skjer de fleste fra tid til annent. Så gjorde du feilen som de fleste av oss har gjort en eller flere ganger. Du benyttet ikke sjansen mens den var der, noe som betyr at toget mer eller mindre er kjørt.

Det vil virke til dels skummelt og desperat hvis du på en eller annen måte greier å finne eller til og med oppsøke denne gutten.

Det beste du kan gjøre slik jeg ser det er å innse at toget har gått for denne gang og motivere deg selv til at du neste gang skal benytte muligheten mens situasjonen er der.

Jeg har selv angret på at jeg lot toget gå, og da var det ikke bare at jeg var betatt av noen som bare passerte. Jeg feiget ut da en dame viste tydelig interesse, og det var en slik type dame som jeg faller for. Traff henne helt tilfeldig og vi kom i prat, men jeg benyttet ikke sjansen selv om hun inviterte meg med. Greit at jeg var på vei til en avtale og egentlig ikke hadde tid, men det hadde vært verd å droppe den avtalen. I det minste kunne jeg bedt om nummeret hennes.

Du er ung og du får nok flere sjanser, men vit å benytte mulighetene når de dukker opp. Muligheten er der kanskje bare noen sekunder og da bør du ta tak i den. Vær litt forsiktig med å være helt alene med fremmede eller folk du du ikke kjenner godt, altså å ikke komme i en situasjon der det blir vanskelig å komme seg bort hvis det blir ubehagelig.

Om ikke alltid stemmer så ligger det mye sant i det som sies om at det er bedre å angre på det man gjorde enn det man aldri fikk gjort.

Endret av BadCat
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...