Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Er dette et godt affiliate prgram?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fant dette affiliate programmet på google: http://www.click2sell.co.nr/

Det ser bra ut, de nevner at de betaler deg opp i mot 95 % av det du selger for?

Noen erfaringer?

Takk på forhånd! :)

Hei.

Det er nok ikke selskapet click2sell som betaler 95% i "provisjon" her. Dette ser ut som en samleside for ulike affiliate selskaper. Samme opplegg som clickbank og commissionjunction vil jeg tro. Det er den enkelte selger som bestemmer premissene for sitt eget affiliate program, og ikke en side som "click2sell".

jeg har ingen erfaring med click2sell, men kan trygt anbefale cj og clickbank. Gratis registrering som alle slike sider.

På sprøsmålet ditt antar jeg at du ikke har mye erfaring med affiliate programmer. Mulig jeg tar feil altså. Om et produkt gir deg 95% eller 5% fortjeneste er av liten interesse. At de reklamerer med dette virker rart. Det viktige er hvor mye du tjener i kroner og øre for hvert salg, at det er et kvalitetsprodukt og at du vet hvordan du får solgt produktet.

Jeg har solgt en del forskjellige produkter på internett og har nylig startet en blogg som vil bli oppdatert med nye innlegg jevnlig, alt rettet mot affiliate programmer og hvordan du kan tjene penger på dette. Her er mitt innleggom affiliate markedsføring.

Husk: Det viktigste er ikke at de betaler 95% i comissions, men at du lærer å sende høyst relevant trafikk til det du selger. Altså trafikk som er på jakt etter å kjøpe akkurat det du selger. for all del: Click2sell er sikkert helt kurant å bruke. Men skaff kunnskap og jobb hardt. Det er viktigst :) Håper dette hjalp.

Endret av NHill
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...