dTd Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 (endret) Hei! Formaterte laptopen min her om dagen og la inn drivere for skjermkortet. Men noe gikk tydligvis ikke 100% riktig eller noe fordi i første omgang fikk jeg ikke lyd i tv vi hd kabel når jeg koblet opp pcn. Så jeg la inn en ny driver (det kom faktisk en ny driver på ati siden dagen etter at jeg la inn den første fordi jeg husker datoen for last update var ny.) Problemet er nå at jeg får dårligere flyt i COD:MW2, lyden over hd kabel ble fikset dog. Så jeg lurer på hva det kan skyldes? Noen som har noen tips til eventuelle andre drivere eller andre ting jeg kan gjøre? Og ja jeg vet dette er et relativt svakt kort. Men før jeg la inn den nyeste driveren fløt COD:MW2 relativt bra på lave grafikk innstillinger... Endret 17. august 2010 av dTd Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 (endret) nå har ikke jeg VM i peiling på bærbare, men er det slik at du må legge inn drivere for hovedkortet? typ realtek sound mangment osv. edit: om dette må gjøres, er det noe du har gjort? Endret 18. august 2010 av thiscouldbeanyone Lenke til kommentar
dTd Skrevet 18. august 2010 Forfatter Del Skrevet 18. august 2010 (endret) Jepp, jeg har lagt inn alt av drivere ellers ja... Kan også nevne at det er windows 7 64 bit. glemte å skrive det i første post. Prøvde å avinnstalere hele ati driveren nå. Og det ser faktisk ut til at det ble bedre flyt i MW2. Jeg finner det noe merkelig jeg da men Og det er heller ikke veldig gunstig for min del da jeg ikke vil få lyd over hdmi kabel ut til tvn uten ati driveren... (Nå har jeg ikke titta veeeldig nøye på akkurat den delen da. Men med ati driveren så var det ihvertfall bare å plugge inn hdmi kabelen og det var lyd. Kan være at jeg kan sette på lyd manuelt i en innstilling en plass) Endret 18. august 2010 av dTd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå