Gå til innhold

Ikke lurt og sovne med hodet på tastaturet på et lan..

CFD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Hah! dere slår ikke meg. Jeg sovna på LAN å våkna opp med masse fargestoff dritt i HELE ansiktet. Så ut som en indianer. Brødskive i lomma og tannkrem i håret. Var noe annet også som jeg ikke kommer på i farten.

*skryte*

Så heretter prøver jeg å "gjemme" meg når jeg skal sove, eller sove når alle andre sover.

Lenke til kommentar

Ahhh, jeg er glad for at mine lankompisser ikke ködder med hverandre mens vi sover! :p

eneste var at jeg var pä lan hos en kompiss(ikke saa god kompiss) han hadde bedd endel andre som jeg ikke hadde en anelse om hvem var. Jeg la meg til aa sove midt paa natten, lan dag2. Det forste som skjedde var at de kastet en sur töffel i trynet mitt, etterpä tok de en cd spiller, en cd av metallica, skrudde volumet pä fullt og satte cd-spilleren inn pä rommet der jeg lä! etterpä tok de tankrem i trynet mitt. Jeg väkna av store smerter i aua pga. jeg hadde gnidd tankremen inn i öynene! :arrg: jeg klikka när jeg stod opp! :grumpy:

btw. sitter pä en inet cafe i öst österreich, er pä vei hjemover, i morgen reiser jeg videre til insbrück via brennerpasset :p

Lenke til kommentar
Hah! dere slår ikke meg. Jeg sovna på LAN å våkna opp med masse fargestoff dritt i HELE ansiktet. Så ut som en indianer. Brødskive i lomma og tannkrem i håret. Var noe annet også som jeg ikke kommer på i farten.

*skryte*

Så heretter prøver jeg å "gjemme" meg når jeg skal sove, eller sove når alle andre sover.

Hehe, slik går det når du drikker på Lan, sovner, og sover som en stein!!! :lol:

Lenke til kommentar
Dette skjedde med meg:

Bilde%205.jpg

Var noen som la ting jeg hadde spist på dagen oppe i håret mitt og overalt der jeg satt. Vil gjerne fraråde alle andre til og sovne på tastaturet:

Du får vont i ryggen

Du kan bli utsatt for slike ting.

Du blir evi slått av han hær som var på Beolan:

DSCN0168.jpg

DSCN0169.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...