Muggkaare Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Ser ikke bildet med telefonen ihvertfall, men så navnet når jeg quotet deg. Prøv igjen :-P Lenke til kommentar
igxx Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Ser ikke bildet med telefonen ihvertfall, men så navnet når jeg quotet deg. Prøv igjen :-P Ser du ikke bildet eller ? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Nå gjør jeg det, Cave Story. Post et nytt spill du :-P Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 11. august 2012 Del Skrevet 11. august 2012 Elsket dette spillet da jeg var liten. Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Du har nok rett HansiBanzi, Og bildet du har lagt ut tipper jeg er fra The Adventures of Lomax. Det var selvfølgelig riktig. Beklager at jeg ikke svarte tidligere, jeg reiste vekk fredag morgen. Lover å følge med mer neste gang, denne tråden er morsom! =) Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 (endret) Oh, barndomsminner fra Sega, Mega Drive tror jeg det var. Bildet aBaDmAn91 har lagt ut er selvsagt fra spillet Bonanza Bros. EDIT: Legger ut bilde fra mitt aller første spill på min aller første TV-Spill konsoll. Endret 13. august 2012 av Svenni212000 Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Oh, barndomsminner fra Sega, Mega Drive tror jeg det var. Bildet aBaDmAn91 har lagt ut er selvsagt fra spillet Bonanza Bros. EDIT: Legger ut bilde fra mitt aller første spill på min aller første TV-Spill konsoll. Riktig! eller som jeg og søskenbarnet mitt kalte det for: "Klem flat baki døra" Lenke til kommentar
Dørslag Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Dæven, det er Alex Kidd. Jeg tror også det var det første spillet jeg noensinne spilte. Det var søsteren min sin Sega riktignok. Ny oppgave: Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 14. august 2012 Forfatter Del Skrevet 14. august 2012 Oddworld 2. Oppgaven er fri. Lenke til kommentar
igxx Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Wow dette må være den mest dødende tråden ever xD Oddworld 2. Oppgaven er fri. oppgaven kom raskt iks ? Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 14. august 2012 Forfatter Del Skrevet 14. august 2012 Ja, wow, skulle til å rette til Oddworld 1, men så så jeg din! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Command And Conquer: Generals ? Lenke til kommentar
igxx Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Command And Conquer: Generals ? joda, du skal få for den =) Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 (endret) Spørsmål! Hvor mange her tar en "Ingrid Espelid"? Det er jo bare til å flytte bildet over til images.google.com/ så får du opp navnet på spillet. .... Mulig jeg ble en festbrems nå. Og om dere må vite, så har jeg gjort det 1 gang i denne tråden. Endret 14. august 2012 av Svenni212000 Lenke til kommentar
Dørslag Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Jeg syns det er greit om tråden er dødene, men ellers så syns jeg det blir juksing og morroa forsvinner. Lenke til kommentar
igxx Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Spørsmål! Hvor mange her tar en "Ingrid Espelid"? Det er jo bare til å flytte bildet over til images.google.com/ så får du opp navnet på spillet. .... Mulig jeg ble en festbrems nå. Og om dere må vite, så har jeg gjort det 1 gang i denne tråden. Det er jo ikke det som er gøy, det som er gøy er jo å se hva man kan om spill. et tips til de som legger ut spill: 1. ikke legg ut spill som kanskje bare 1% av hørt om, derfor blir det juksing 2. kom med et tips med en gang Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Ser virkelig ikke poenget med å jukse i en tråd som denne. Siden ingen har gjettet på spillet jeg la ut kan jeg si at det er spill nummer 2 i en serie, og at spill nummer 3 kommer ut i september. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Avslører at spillet jeg var ute etter var Secret Files 2: Puritas Cordis. Så da er det fritt frem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå