Riboflavin' Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Prøver en ny lett en: Lenke til kommentar
Persn Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 GTA, den første, noen andre kan ta neste. Lenke til kommentar
Myagos Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 GTA, den første, noen andre kan ta neste. Lenke til kommentar
Persn Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Sanitarium, noen andre neste. Lenke til kommentar
Sr_Draco Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 (endret) The Last Express. Edit: Vet det er riktig, så jeg bare fortsetter. Dette er en del av et skjermbilde (hele skjermbildet ville blitt for lett). Den som kan navngi spillet må også kunne navngi rasen. Hint: Vi snakker rollespill til PC. Hint 2: Go for the eyes, ***. GO FOR THE EYES! Endret 6. oktober 2011 av Sr_Draco Lenke til kommentar
Blank_File Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 (endret) Boo!!! You point! I punch! Baldur's Gate. Minsc. Men om bildet tilhører eneren eller toeren vet jeg ikke. Det eneste jeg er sikker på er at "My hotel is as clean as an elven arse"! Dersom det godkjennes er neste fri. Går snart fra jobb. Endret 6. oktober 2011 av Blank-File Lenke til kommentar
Sr_Draco Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 (endret) Boo!!! You point! I punch! Baldur's Gate. Minsc. Men om bildet tilhører eneren eller toeren vet jeg ikke. Det eneste jeg er sikker på er at "My hotel is as clean as an elven arse"! Dersom det godkjennes er neste fri. Går snart fra jobb. "Boo is small and evasive, and there is ever so much of Minsc to search." Baldurs Gate er åpenbart riktig. Det aktuelle bildet er tatt fra eneren, og den aktuelle rasen er angivelig "Miniature giant space hamster". Endret 6. oktober 2011 av Sr_Draco Lenke til kommentar
Blank_File Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Da rekker jeg en til. Bildet er tatt fra det som, etter min mening, er det største "fall from grace" i spillhistorien. Lenke til kommentar
Blank_File Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Need for Speed? Selvfølgelig. Etter min mening et av de beste spillene i historien sett i forhold til tiden det kom. Trenger ikke en gang bruke ord på hva jeg mener om det som kom etterpå (med unntak av Porsche). Lenke til kommentar
Malactica Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Er det fire warrior til ps2? Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Space Hulk: Vengeance of the Blood Angels ? Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Malactica har riktig svar. Lenke til kommentar
Malactica Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 noen andre ta neste, jeg må desverre springe ut døren nå Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Jeg tar en jeg da. Lenke til kommentar
Misteltein Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Super mario bros 2? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Ser selv at det er Super Mario Bros 2 ja, så du har riktig der. Lenke til kommentar
Misteltein Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Denne skulle vere lett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå