Ranglefanten Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Da tar jeg en ny. Usikker på hvor populært dette spillet egentlig var, men jeg hadde mye moro med det for noen år siden: Lenke til kommentar
Ranglefanten Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Theme Hospital? Helt riktig! Lenke til kommentar
Ranglefanten Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 (endret) Men of war - Assault squad Versågod neste om jeg svarte riktig. Blir litt tregt om man skal vente i så mange timer på neste oppgave Jeg ville gjerne hatt bare en-to timers frist fra man får bekreftet riktig svar før noen andre kan legge ut oppgave, så man slipper å vente. Selvfølgelig må man være påpasselig så andre også slipper til.. Kommer til å elske denne tråden Endret 30. august 2010 av Blodsbaronen Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 30. august 2010 Forfatter Del Skrevet 30. august 2010 Men of War er korrekt. For å sitere reglementet: Et screenshot fra et spill blir lagt ut, og alle kan være med å gjette på hvilket spill det er. Den som gjetter riktig skal legge ut et bilde fra et annet spill. Han har 8 timer på seg (etter bekreftelsen på at han faktisk svarte riktig) til å legge ut et nytt bilde. Etter de 8 timene er det fritt fram for alle andre som vil. Dvs, det er du som skal legge ut et nytt bilde, Blodsbaronen. Og om du er 100% sikker på at du gjetter riktig, så kan du legge ut et bilde fra et nytt spill med en gang du svarer på forriges post. Så vær så god og legg ut et nytt bilde. Lenke til kommentar
Ranglefanten Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Men of War er korrekt. For å sitere reglementet: Et screenshot fra et spill blir lagt ut, og alle kan være med å gjette på hvilket spill det er. Den som gjetter riktig skal legge ut et bilde fra et annet spill. Han har 8 timer på seg (etter bekreftelsen på at han faktisk svarte riktig) til å legge ut et nytt bilde. Etter de 8 timene er det fritt fram for alle andre som vil. Dvs, det er du som skal legge ut et nytt bilde, Blodsbaronen. Og om du er 100% sikker på at du gjetter riktig, så kan du legge ut et bilde fra et nytt spill med en gang du svarer på forriges post. Så vær så god og legg ut et nytt bilde. Skjønner det. Men jeg blir ikke snurt om folk ikke venter 8 timer på meg... Her er en ny: Lenke til kommentar
torbis93 Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 (endret) Gjetter det er mercenaries 2 world in flames da tar bare jeg en ny oppgave med en gang, klarer dere å gjette denne som jeg koste meg godt med en stund tilbake. Endret 1. september 2010 av torbis93 Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 2. september 2010 Forfatter Del Skrevet 2. september 2010 Kunne godt hatt litt større bilde da... Lenke til kommentar
torbis93 Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Kunne godt hatt litt større bilde da... joda men det som er hovedfokuset i bildet dekker såpass mye at viss du har spilt dette spillet er det umulig at du ikke kjenner det igjen Lenke til kommentar
Ranglefanten Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Kunne godt hatt litt større bilde da... joda men det som er hovedfokuset i bildet dekker såpass mye at viss du har spilt dette spillet er det umulig at du ikke kjenner det igjen Det kan se ut som et rollespill. Synd jeg aldri spiller sånt... Lenke til kommentar
torbis93 Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Nope. siden det ikke er noen som ser ut til å klare den kan jeg informere om at spillet heter "universe at war: earth assault" siden ingen klarte det innen åtte timer kjører jeg på med neste oppgave: Lenke til kommentar
torbis93 Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Oblivion Det er riktig Lenke til kommentar
torbis93 Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 ser jo ut som railroad tycoon da Det er det eneste Togspillet jeg har spilt så går for det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå