maikzor Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Det er det spillet som rayman 3D er basert på, hvilket spill pokey snakker om er jeg litt usikker på Lenke til kommentar
maikzor Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Rayman 2! Rett, bildet er hentet fra pc versjonen av Rayman 2:The Great Escape Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Som vanlig når jeg vinner disse, så sitter jeg på jobb, så noen andre får ta den. Men koselig å vinne likevel Lenke til kommentar
Ranglefanten Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Bør være lett. Assassin's Creed. Men kan ikke si om det er 1 eller 2... Lenke til kommentar
maikzor Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Bør være lett. Det er fra Assasins Creed 2 Lenke til kommentar
Ranglefanten Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Har vært lite med strategispill, så her kommer en klassiker: Lenke til kommentar
Romis Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 -snip- Bør være lett. Det er fra Assasins Creed 2 Det er nok fra eneren Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Og det neste er vel Dune 2! Fantastisk spill. Fri oppgave igjen. Lenke til kommentar
maikzor Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 *skrive noe* All points Bullentin? Lenke til kommentar
Error Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Hmm, kan det være Vampire Masquerade: Bloodlines? Har aldri spilt spillet selv, men med tanke på grafikk og setting kan det stemme Lenke til kommentar
maikzor Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Hmm, kan det være Vampire Masquerade: Bloodlines? Har aldri spilt spillet selv, men med tanke på grafikk og setting kan det stemme Det er rett Lenke til kommentar
Error Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 (endret) Okay. Gi meg litt tid så finner jeg et nytt bilde. Edit: Kjører på med en liten vri jeg da. Bildet er (som dere kanskje ser) ikke relatert til gameplay. PS: Det er forresten småfeigt å bruke google Endret 4. april 2011 av Error Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Første jeg tenkte på var Silent Hill: Downpour eller hva det heter det neste Silent Hill-spillet? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Okay. Gi meg litt tid så finner jeg et nytt bilde. Edit: Kjører på med en liten vri jeg da. Bildet er (som dere kanskje ser) ikke relatert til gameplay. PS: Det er forresten småfeigt å bruke google Sangen er fra the inkspots(?) Og spillet er fallout 3. Fri oppgave, siden jeg blir borte til ettermiddagen. Lenke til kommentar
PolarCow Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Da stikker jeg av med oppgaven: Lenke til kommentar
Error Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Romis hadde forresten rett. Herlig soundtrack Bethesda-gutta har valgt seg http://www.youtube.com/watch?v=8X98TOyO2Uo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå