Benjamin Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 (endret) Ligner mye på Age of Empires 2, men en del som ikke stemmer, Age of Empires (1)? Age of Empires er HELT forskjellig fra AoM. Tviler på at det er HELT forskjellig, det var en god del som ligna, blant annet en del knapper/ikoner, tidsalder i toppen, bygningene så ut som de kunne passe inn i AoE, og gameplay ser ut som RTS action ikke ulikt AoE. Det er godt mulig at det finnes mange detaljer som er ulike (spilte Empire Earth med noen venner av meg for litt siden, i utgangspunktet et ganske likt konsept, men var hjelpesløs, men neppe ekstremt store. Endret 30. mars 2011 av Benjamin Lenke til kommentar
Persn Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Hvis det er Age of Mythology så kan noen andre legge ut nytt bilde. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 That is correct, my good sir. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 Tar en ny oppgave, jeg. Bør være lett for de som er kjente med serien. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 F.E.A.R er korrekt, bildet er hentet fra det orginale spillet. Lenke til kommentar
torbis93 Skrevet 31. mars 2011 Del Skrevet 31. mars 2011 oppgaven er fri, har ikke mulighet til å ta screenshots nå Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Tribes 1. Ny oppgave: Skal ikke være alt for vanskelig! Lenke til kommentar
torbis93 Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 minner meg sååå om S.V.E.R troppene fra MAG, men mener at det ikke er det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå