PolarCow Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Stemmer det. Gjensyn med gamle helter... Din tur! Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 En annen gammel helt, vil ha hele tittlen Lenke til kommentar
PolarCow Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 No one lives forever??? Eventuell prøver jeg meg med James Bond - Goldeneye. Lenke til kommentar
Halky Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Jeg var også innom tanken på No one lives forever 1 her, men mener og huske at grafikken fra det spillet så litt bedre ut. Og syntes ikke interfacen stemmer helt. Men er lenge siden jeg har spilt spillet så kan ha glemt litt ja Lenke til kommentar
PolarCow Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 (endret) Naaaah, bruker 24-timersregelen jeg...så får herzeleid skrive hvilket spill det var om h*n ser denne posten... Ny: Endret 9. februar 2011 av PolarCow Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Et spill som vi har ventet på EVIG LENGE! Lenke til kommentar
Ranglefanten Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Et spill som vi har ventet på EVIG LENGE! Portal 2? Ble litt mange oppgaver her nå... Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Nope, vi har venta mye lengre enn det på dette spillet.. Lenke til kommentar
Ranglefanten Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Det er to spill jeg har venta "halve" livet på. Det er Episode 3 av Half Life og Duke Nukem Forever! Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Da har du svaret der! ...EVIG LENGE! ...Duke Nukem Forever! Nå ser det ut til at det kommer om ikke så altfor lenge! Folk har fått prøvespilt det og greier! Lenke til kommentar
PolarCow Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Tja, synes vel diskusjonen om Duke Nukem Forever kan fortsette her, hvor den hører vesentlig mer hjemme. Så, back on track; spillet dere skal komme frem til kom i 2005 ut med versjon 1.0, programmert i C++ og kjører på utallige system slik som AmigaOS4, Windows, RISC OS og iPhone OS. Lenke til kommentar
NevroMance Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Ooooh.. Fantastisk spill. Heter Battle for Wesnoth. Oppgaven er fri! Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 (endret) *** BIlde fjerna, kunne spores, for prøve å kun bruke egene bilder fra nå av Endret 10. februar 2011 av The Ghost Lenke til kommentar
PolarCow Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Star Wars: Empire at War? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Nei, spillet fikk nesten en oppfølger rundt år 2005-2006, men selskapet gikk konkurs og det ble aldri noe av Lenke til kommentar
PolarCow Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Prøver meg med Star Trek: Bridge Commander jeg... Er ikke så veldig kjent med sci-fi-spill, så nevner de som ligner mest... Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Spillet har ingenting med noen kjent TV serie eller filmer å gjøre, er et "enslig" spill og er ingen oppfølger eller etterfølger Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 No one lives forever??? Eventuell prøver jeg meg med James Bond - Goldeneye. sorry for sent svar. Nei, ikke noen av dem, en klassiker fra ps1 som det nylig kom en oppfølger til. Lenke til kommentar
Halky Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Ehm du kunne ikke ha nevnt hvilke spill det var også da i samme slengen? Oppgaven din er forbi godt for lengst uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå